כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בבני ברק ובברכפלד

תיעוד: כך הכתירו בצאנז שני דיינים חדשים

במעמדים צנועים ורבי רושם שהתקיימו במעונו של האדמו"ר מצאנז הוכתרו שני דיינים חדשים שיכהנו בבתי המדרשיות של צאנז בבני ברק ובברכפלד. צפו בגלריה

תיעוד: כך הכתירו בצאנז שני דיינים חדשים
הכתרת שני דיינים בחצר צאנז צילום: א. אייזנבאך

בליל ר"ח אלול נערכו שני מעמדי הכתרה במעונו של האדמו"ר מצאנז, במעמד הראשון הוכתר הגאון רבי נפתלי צבי לייפער לדיין ומו"צ של בית המדרש החדש והרביעי בבני ברק דחסידי צאנז שנפתח לאחרונה ברחוב רב אשי בבני ברק. הרב לייפער, בנו של האדמו"ר מנדבונה חיפה ידוע בבני ברק בכלל, ובקרית ויז'ניץ בפרט כדיין מפורסם זה רבות בשנים. 

במעמד השני שנערך מס' שעות לאחריה, הוכתר הגאון רבי ישראל פלדמן כדיין ומו"צ של קהילת צאנז בברכפלד המונה מעל 100 משפחות, הרב פלדמן בנו של המחנך הנודע רבי יעקב אשר פלדמן וחתנו של הרה"ג ר' אלימלך משה שטמר מהמשפיעים הרוחניים הידועים בעיר בני ברק משמש מזה כמה שנים כראש כולל צאנז בברכפלד וכן כמו"צ נערץ במקום.

במהלך המעמדים בו השתתפו מתפללי בתי המדרש מכל עיר, נשא הרבי דברי תורה וברכה בו שיבח את הדיינים החדשים וחידד בפני הנוכחים את חשיבות הקהל בהצלחתו של הדיין וכן שיבח על עמידת המתפללים על חומר עוון דיבור בשעת התפילה, כשבסיום המעמד שתה לחיים ואיחל מברכות קודשו לדיינים ולמתפללי בתי המדרש.

 

 

 

הרבי מצאנז הכתרת דיינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד