י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
זו הסיבה

יונתן פולארד חוזר בו: "חשש אמיתי"

אחרי שפרסם הבוקר תמיכה ביו"ר מפלגת 'הרוח הציונית', גיבור ישראל יונתן פולארד חוזר בו מהתמיכה בה בעקבות סירובה להתחייב שתצטרף רק לממשלת ימין ולהוציא את יועז הנדל מהרשימה: "הדבר מעורר חשש אמיתי שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל"

יונתן פולארד חוזר בו: "חשש אמיתי"
יונתן פולארד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המרגל הישראלי בארה"ב לשעבר, יונתן פולארד, שמתגורר כיום בישראל, חוזר בו הערב (שני) מהתמיכה ביו"ר מפלגת 'הרוח הציונית' איילת שקד, בעקבות סירובה להתחייב שתיכנס רק לממשלת ימין.

בשעות הבוקר פרסם פולארד באופן חריג הודעת תמיכה בשקד, ואמר כי "אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן". הדבר עורר מעט ביקורת בימין ובציונות הדתית, שיותר תמכו בו במהלך השנים ותומכים בו גם כיום בעקבות מעשיו.

הערב הוא מפרסם חזרה מהדברים, שנוצלו על ידי שקד מתוך רצון להחזיר את הלגיטימיות בציבור הימני שאבדה לה בעקבות הפרת סדרת הבטחות בחירות שלה. הסיבה לכך, היא שהוא ציפה שהיא תודיע שהיא נכנסת רק לממשלת ימין, בעוד היא מתעקשת ומצהירה כי פניה רק לממשלת אחדות.

"אחרי הדברים שאמרתי ביחס לאיילת שקד הבוקר, התברר לי שהיא מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שהיא תצטרף רק לממשלת ימין. הדבר מעורר חשש אמיתי שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל. לכן אני חוזר בי מתמיכתי בה", אמר ל'ערוץ 7'.

אם הודעתו הבוקר של פולארד הייתה בשביל שקד הצהרה חשובה כדי לעזור לה לעבור את אחוז החסימה, חזרתו מדבריו תוך 12 שעות עשויה להיות מכה קשה.

יו"ר 'הרוח הציונית', איילת שקד מסרה בתגובה להודעתו של ג׳ונתן פולארד: "שמחתי לשמוע הבוקר על התמיכה בי מצד ג׳ונתן פולארד. מכונת הרעל שהופנתה כלפיו מהרגע שהודיע על תמיכתו בי העמידה את ג׳ונתן במצב בלתי אפשרי ואני שמחה כי הוציא עצמו מעין הסערה. לגיבור ישראל כמו ג׳ונתן מגיע להיות בלב הקונצנזוס ולא להפוך למטרה בשיח הרעיל של הפוליטיקה הישראלית. כפי שאמרתי מעל כל במה בשבועות האחרונים - רק ביחד ננצח, זהו סוד כוחו של עם ישראל".

יונתן פולארד איילת שקד בחירות לכנסת ה-25 מפלגת הרוח הציונית יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}