י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
איש המחנה "הממלכתי"

הסגן של גנץ על נתניהו: "מדובר בחוצפן"

סגן שר הביטחון תקף הבוקר את יו"ר האופוזיציה נתניהו על רקע הסכם הגרעין המסתמן בין איראן למעצמות וטען כי "פעולותיו גרמו לכך שהאיראנים שועטים לגרעין" • בנוסף הח"כ המשתייך למחנה "הממלכתי" אמר כי נתניהו "חוצפן"

הסגן של גנץ על נתניהו: "מדובר בחוצפן"
נתניהו בבית המשפט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר ממפלגת 'המחנה הממלכתי' התראיין הבוקר (שני) לגולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm על המשא ומתן בין איראן למעצמות בקשר להסכם גרעין אפשרי, ותקף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כשטען כי הוא "מדובר בחוצפן שהפקיר את ביטחון המדינה", והוסיף: "הוא דרדר את ישראל למערכת בחירות שמנעה תקציב שיכול היה לשמש להכנת האופציות האחרות הצבאיות כנגד איראן".

בהמשך התייחס למצב הפוליטי של מפלגתו, ולנתוני הסקר של 103fm, שלפיהם, הגוש שלהם לא מצליח להגיע ל־61. "גנץ הוא היחיד שיהיה מסוגל לייצר ממשלה רחבה יותר עם גורמים אחרים שלא נמצאים היום בממשלה, קרי החרדים, יכולים להיות אנשי ליכוד. אחרי 5 מערכות של כישלון אחר כישלון של נתניהו להשיג 61, ייתכן מאוד שב־5 בנובמבר נעמוד בפני מציאות פוליטית חדשה", אמר שוסטר.

אלון שוסטר ▪︎צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

יצוין כי בסקר פאנלס פוליטיקס שהתפרסם הבוקר ברדיו 103fm קיבלה מפלגת 'המחנה הממלכתי' המתיימרת להמליך את ראש המפלגה בני גנץ להנהיג את המדינה עם 13 מנדטים בלבד. בעוד 'הליכוד' בראשות נתניהו מקבלת 32 ו'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד 23 מנדטים. המפלגה הרביעית בגודלה עם 12 מנדטים - 'הציונות הדתית' של סמוטריץ' ובן גביר.

 

רדיו 103 FM אלון שוסטר בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו הסכם הגרעין האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}