י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בין 1,500 ש"ח ל-8,000 ש"ח

אלו עובדי המדינה שיקבלו מענקים של אלפי שקלים

משרדי האוצר וביטחון הפנים מודיעים על מענקים בסכום כולל של שמונה מיליון שקלים אשר יחולקו לסוהרים המשרתים בתפקידים מבצעיים

המדינה תחלק מענקים
המדינה תחלק מענקים צילום: Pixabay

מענקים בגובה אלפי שקלים לסוהרים המשרתים בתפקידים מבצעיים מורכבים ושוחקים: סיכום חדש שנחתם בימים האחרונים בין משרד האוצר, המשרד לביטחון הפנים ושירות בתי הסוהר, יעניק כ-8 מיליון שקלים לכ-1700 סוהרים המשרתים בתפקידים מבצעיים מורכבים ושוחקים, או בתפקידים בהם קיים קושי מהותי בגיוס ושימור.

מדובר, בין היתר, בסוהרים המשרתים במשמרת הביטחון; עובדים סוציאליים ובמשרתים בתפקידי לוגיסטיקה ייחודיים; בנוסף ישולמו מענקי מצויינות.

גובה המענקים ינוע בסכומים של בין 1,500 ש"ח ל-8,000 ש"ח בשנה למשך כשנתיים, זאת בהתאם לוותק ולאופי התפקיד.

על הסיכום - המהווה נגזרת לסיכום גג שכר - חתמו סמנכ"לית ארגון, תכנון ותקצוב של המשרד לביטחון הפנים, מירי שמואלי, סגן בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר, משה בכר, וראש אגף משאבי אנוש של שירות בתי הסוהר, גונדר פרומית כהן.

מטרת תשלום המענקים היא הבעת הוקרה והערכה לסוהרים ותגמול שלהם על עבודתם השוחקת, ובנוסף כלי לשימור סוהרים מצטיינים בתפקידים שיוגדרו זכאים. זאת, מתוך מטרה לאפשר לשירות בתי הסוהר לנהל את המשאב האנושי באופן מיטבי, בדגש על המשרתים במשמרות הביטחון, בהן התפקידים מציבים קושי בגיוס ובשימור על המשכיות.

נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי הגיב למהלך: "ההסכם מהווה הכרה בתפקידם המורכב והשוחק של סוהרי הביטחון, והוקרה על פועלם ותרומתם לביטחון מדינת ישראל. מימוש ההסכם יאפשר את שימור כוח האדם האיכותי בארגון. שירות בתי הסוהר רואה בסגל הסוהרות והסוהרים את המשאב החשוב ביותר בארגון, ועל כן נמשיך לפעול למען שיפור השכר והתנאים להם הם ראויים".

 

 

פיצוי שירות בתי הסוהר מענק כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}