י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מ-38 מדינות

מפגינים פרו פלסטינים מפגינים נגד ישראל בשעה זו בבאזל

מאות מפגינים פרו פלסטינים מפגינים נגד ישראל בכנס ההסתדרות הציונית העולמית הנערך בשעה זו בבאזל. יעקב חגואל יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "נמשיך את האירועים כסדרם". המשטרה השוויצרית עצרה את התחבורה הציבורית בסמוך לאולם 

מפגינים פרו פלסטינים מפגינים נגד ישראל בשעה זו בבאזל
המפגינים הפלסטינים צילום: באדיבות המצלם

כאלף מפגינים הגיעו בשעה האחרונה לגשר הנמצא על נהר הריין בעיר באזל שבשוויץ מלווים בדגלי אש"ף ובכרזות בעד הפלסטינים ונגד מדינת ישראל. ההפגנה מתקיימת צעדים ספורים מאולם ה-Messe שם נערכים בשעה זו אירועים לציון 125 שנים לקונגרס הציוני שנערך בבאזל בשנת 1897.

המשטרה השוויצרית עצרה את התחבורה הציבורית בסמוך לאולם הכנסים ותיגברה את האבטחה, בתוך האולמות נמצאים 1300 יהודים שהגיעו מ-38 מדינות מסביב לעולם כדי לדון על אתגרי מדינת ישראל ועל חזונו של חוזה המדינה ומי שייסד את הקונגרס הציוני הראשון, בנימין זאב הרצל.

יעקב חגואל יושב ראש ההסתדרות הציונית העולמית אמר כי האירוע ימשיך להתנהל במתכונתו "הגענו לבאזל כי כאן, במקום הזה נולדה למעשה הציונות, עכשיו 125 שנים אחרי אותו קונגרס אף אחד לו יכול לכבות אותנו, אנחנו נמשיך את הכנס במתכונתו הכולל תוכן עשיר ושיח משותף כדי לתכנן עתיד טוב יותר למדינת ישראל".


המפגינים הפלסטינים על הגשר בבאזל.

שוויץ הרצל ההסתדרות הציונית העולמית פעילים פרו פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}