י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
פעולות החייאה

ביישוב החרדי: בן שנתיים טבע בבריכה, מצבו אנוש

פעוט כבן שנתיים בן למשפחה חרדית טבע הערב בבריכה פרטית בגוש עציון. הוא פונה במסוק להדסה עין כרם, תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש | שמו לתפילה: יוסף חננאל בן שרה דינה לרפו"ש

ביישוב החרדי: בן שנתיים טבע בבריכה, מצבו אנוש
pixabay

אסונות בין הזמנים נמשכים רחמנא ליצלן. פעוט כבן שנתיים בן למשפחה חרדית טבע הערב (חמישי) בבריכה פרטית ביישוב מיצד שבמועצה אזורית גוש עציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוחות רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו במסוק לבית החולים הדסה עין כרם במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

פראמדיק מד"א, נתנאל רפואה וחובש בכיר במד"א דני רוטנברג סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט בסמוך לבריכה כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנמשה מהמים. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים, מתן תרופות ושימוש במכשיר מפעם (דפיברילטור) והעברנו אותו לצוות הרפואה הצבאי שנחת בסמוך ומפנה אותו במצב קריטי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה."

המשפחה מבקשת מהציבור לקרוע שערי שמים בתפילה ובתחנונים לשלומו של יוסף חננאל בן שרה דינה הי"ו.

מהמרכז הרפואי 'הדסה' נמסר כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה בשעה האחרונה פעוט בן שנתיים אשר טבע בבריכת ילדים ביתית. מצבו של הפעוט קשה מאוד. לאחר ייצובו ביחידת הטראומה הועבר לטיפול ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהוא מונשם ומורדם.

מקרה קשה זה, מצטרף למקרה נוסף שהתרחש אתמול והסתיים הבוקר באסון. הבוקר הלך לעולמו התינוק יונתן דויטש ז"ל, בן שנה וכמה חודשים לאחר שטבע בבריכה בצימר בצפת.

אמש הוא פונה במצב אנוש לבית החולים זיו בצפת לאחר מאמצי החייאה של כוחות ההצלה כשהרופאים מנסים להציל את חייו, הוריו לא איבדו תקווה והרבנים הוסיפו לו את השם 'חיים' כסגולה לרפואה, רבים העתירו בתפילה לרפואתו של הילד חיים יונתן בן מרים, אך הבוקר לאחר מאמצים הוא נפטר לבית עולמו.

יונתן ז"ל הוא בנו של יבלחט"א הרב יהושע זאב (שוקי) דויטש, חבר מועצת קרית יערים טלז סטון מ'דגל התורה', בנו של הרב הגאון רבי אליעזר יששכר דויטש, ראש כולל 'עמל התורה' בבני ברק, ונכדו של הגאון רבי יעקב פרץ דויטש, מראשי ישיבת סלבודקה בבני ברק, אמו מרת מרים שתחי' היא בתו של הרב ברוך ברנשטיין מבני ברק.

טביעה בבריכה מיצד גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}