ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
ה'עיגול' החדש

הסטטוס בוואטסאפ בדרך לשדרוג משמעותי: כך הוא יראה

האפליקציה תציג "עיגול" חדש סביב תמונת הפרופיל של משתמשים בחלון רשימת ההודעות המרכזי בוואטסאפ, שיעיד על פרסום סטטוס חדש כבר בחלון הראשי של האפליקציה

הסטטוס בוואטסאפ בדרך לשדרוג משמעותי: כך הוא יראה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

וואטסאפ מתכננת להוסיף אינדיקציה על פרסום סטטוסים חדשים שפירסמו משתמשים ישירות בחלון הצ’אטים הראשי, ולא רק בחלון הקיים של הסטטוסים אשר מופיע בנפרד באפליקציה, כך פורסם באתר gadety".

המומחים טוענים כי מדובר בהחלטה אסטרטגית של וואטסאפ (WhatsApp) שכאמור צפויה לשים דגש יותר על הסטטוסים באפליקציה, כפי שהיא עושה עם ה”סטורי” באינסטגרם ובפייסבוק.

האפליקציה תציג “עיגול” חדש סביב תמונת הפרופיל של משתמשים בחלון רשימת ההודעות המרכזי בוואטסאפ, שיעיד על פרסום סטטוס חדש כבר בחלון הראשי של האפליקציה.

יש לציין שבעדכון בטא חדש של וואטסאפ ל-iOS בגרסה 22.18.0.70 הפעילה החברה אצל חלק מהמשתמשים את אותו ה”עיגול” הנמצא מסביב לתמונת הפרופיל בחלון הסטטוסים במידה ופורסם סטטוס חדש, כאשר הוא מופיע בחלון הצ’אטים הראשי באפליקציה לגישה מהירה יותר.

למעשה, הפיצ’ר החדש נשמע כתוספת הגיונית למדי בעבור האפליקציה ופיצ’ר הסטטוסים הקיים בה, כאשר בחברה ככל הנראה מעוניינים לחזק את מעמדה של מטא בתחום יצירת התוכן על ידי שילובה של וואטסאפ עתירת המשתמשים בחזית.

חשוב להדגיש כי בדומה לכל פיצ’ר בטא חדש של וואטסאפ, קשה לדעת מתי האפשרות להצגת סטטוסים ישירות מחלון הצ’אטים תהיה זמינה בעבור כלל משתמשי הוואטסאפ.

 

וואטסאפ עדכון מטא סטטוס WhatsApp (וואטסאפ)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד