ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
הסקר חשף

חשש במפלגה: נציג 'דגל' עלול לערוק לבן גביר

בין שלל האופציות לצירוף אנשים לרשימה, בוחנים בעוצמה יהודית את שילובו של אלעד צדיקוב, שמכהן כנציג דגל התורה בהרצליה, אך לאחרונה התגלו חילוקי דעות בינו לבין המפלגה הליטאי |  צדיקוב: "לגיטימי שגורמים כאלה ואחרים בודקים אפשרויות למיקסום כוחם הפוליטי"

חשש במפלגה: נציג 'דגל' עלול לערוק לבן גביר
איתמר בן גביר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

סקר שפורסם הבוקר (ראשון) מטעם 'עוצמה יהודית' בחן אופציות של מועמדים חדשים שיתווספו לרשימה (כנראה נפרדת) לכנסת ה-25 וכיצד הם ישפיעו עליה. בין השמות שהוצגו בסקר: נציג 'דגל התורה' בעיר הרצליה אלעד צדיקוב.

עוד בשמות שהופיעו בסקר, כפי פרסם העיתונאי יאיר שרקי, במפלגתו של בן גביר בוחנים לצרף שמות כמו צביקה פוגל, לימור סון הר מלך, אבי ריבקינד, עמיחי אליהו ואלעד צדיקוב.

צדיקוב הוא נציג 'דגל התורה' בהרצליה שם הוא מכהן כחבר מועצת העיר. בנוסף מכהן צדיקוב כראש מטה בעלי התשובה שהביא לא מעט קולות חדשים למפלגה.

בתקופה האחרונה נרשמו חילוקי דעות בין צדיקוב לראשי 'דגל התורה', בעוד הפעיל ניסה לנהל מאבקים במגוון נושאים, אך לא קיבל את שיתוף הפעולה הנדרש ממנגנוני המפלגה, מה שהעלה את זעמו. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בתקופה האחרונה נועד צדיקוב עם חבר הכנסת אורי מקלב שניסה ליישר את ההדורים, ול'בחדרי' נודע כי הנושא אף עלה ונמצא כעת על שולחנם של רבני המפלגה: האם ניתן לגבות את צדיקוב במאבקים שהוא מנהל במגוון נושאים בעיר?

צדיקוב עצמו התייחס לשירבוב שמו בסקר ואמר לערוץ 7: "אני נציג דגל התורה בהרצליה. לגיטימי שגורמים כאלה ואחרים בודקים אפשרויות למיקסום כוחם הפוליטי. במידה ויהיה שינוי במעמדי - דגל התורה יהיו הראשונים לדעת".

עוצמה יהודית איתמר בן גביר דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד