ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
לעג לפוטין

טנקים רוסיים פגומים הוצגו ברחוב הראשי של קייב

טנקים רוסיים שנתפסו הוצגו ברחוב הראשי של קייב, כאשר אוקראינה מתכוננת ליום העצמאות שלה. רוסיה האשימה את אוקראינה בהרעלת חייליה. יועץ למשרד הפנים של אוקראינה כי ההרעלה עשויה להיגרם על ידי הרוסים עצמם שאכלו בשר משומר שפג תוקפו

טנקים רוסיים פגומים הוצגו ברחוב הראשי של קייב
צילום סלפי ברחובות קייב על טנק רוסי צילום: צילום מסך

תושבי קייב נהנו מיום כיף כשהסתובבו בין טנקים רוסיים שניזוקו ונלכדו על ידי צבא אוקראינה בעיר הבירה ביום שבת האחרון, זאת כאשר אוקראינה מתכוננת לציון יום העצמאות שלה.

אזרחים רבים בבירת אוקראינה צילמו ואף טיפסו על המשוריינים ההרוסים. אוקראינה מציינת את עצמאותה מברית המועצות ב-24 באוגוסט.

הטנקים ברחובות קייב
בתוך כך משרד ההגנה הרוסי האשים את אוקראינה ביום שבת בהרעלת חיילים רוסים בחלק הנשלט על ידי רוסיה של אזור זפוריז'יה שבדרום-מזרח אוקראינה בסוף יולי. לפי משרד ההגנה הרוסי, מספר חיילים רוסים נלקחו לבית חולים צבאי עם סימני הרעלה חמורה ב-31 ביולי. בדיקות הראו חומר רעיל, בוטולינום טוקסין מסוג B, שהיה בגופם

"על עובדת הטרור הכימי שאושר על ידי משטר זלנסקי, רוסיה מכינה ראיות תומכות עם תוצאות כל הניתוחים", מסר המשרד בהצהרה. יועץ למשרד הפנים של אוקראינה אמר בתגובה כי ההרעלה לכאורה עשויה להיגרם על ידי הרוסים עצמם שאכלו בשר משומר שפג תוקפו. בוטולינום טוקסין מסוג B הוא נוירוטוקסין שעלול לגרום לבוטוליזם כאשר הוא נבלע במוצרי מזון מזוהמים, אך יכול להיות לו גם שימוש רפואי.

טנקים קייב ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד