כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
75,000 עולים

225 עולים חדשים עלו לישראל מצפון אמריקה

אתמול נחתו בישראל 225 עולים חדשים אשר עלו מצפון אמריקה בסיוע ארגון נפש בנפש, המציין 20 שנות פעילות. "תודה לאותם עולים שחיזקו את חוסנה של מדינת ישראל ותרמו לה, הן דמוגרפית והן כלכלית"

225 עולים חדשים עלו לישראל מצפון אמריקה
העולים הנרגשים עם ספר תורה צילום: דוברות אל על

אתמול נחתו בטיסת אל על 225 עולים חדשים אשר עלו לישראל מצפון אמריקה בסיוע ארגון נפש בנפש, המציין 20 שנות פעילות, ובשיתוף משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית, קק"ל ו-JNF-USA.

העולים מצטרפים לעשרות נוספים שנחתו מוקדם יותר השבוע בארץ ולעשרות אלפי עולים שארגון נפש בנפש פעל לטובת עלייתם במרוץ השנים. ראסל רובינסון, מנכ"ל jnf usa, הרב יהושע פס, מנכ"ל נפש בנפש וטוני גלברט, המייסדים של ארגון נפש בנפש, ליוו את העולים החדשים בטיסה.

לדברי דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אנו שמחים להיות שותפים לפעילות החשובה ארוכת השנים של ארגון נפש בנפש ולסייע בהבאת אלפי עולים חדשים לישראל מקצוות שונים בעולם. אל על מאחלת לעולים החדשים נחיתה רכה בחיים החדשים כאן בארץ".

לדברי מייסד ומנכ"ל נפש בנפש, הרב יהושע פס: "אנו מציינים בהתרגשות 20 שנות פעילות ענפה שבזכותן העלינו לישראל 75,000 עולים מארה"ב ומקנדה. זוהי הזדמנות להגיד בשם כל אזרח ואזרחית תודה. תודה לאותם עולים שחיזקו את חוסנה של מדינת ישראל ותרמו לה, הן דמוגרפית והן כלכלית, כאשר הקימו כאן את משפחותיהם והשתלבו בשוק התעסוקה במגוון ענפים ואלו שהשאירו את חייהם הנוחים מאחור על מנת להתגייס לשירות משמעותי ולשמור על ביטחון המדינה. נמשיך ללוות אותם ואת אלפי העולים החדשים שעוד יגיעו, לאורך תהליך קליטתם כאזרחי מדינת ישראל".

עולים חדשים עליה לארץ נפש בנפש צפון אמריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}