ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
הכול קרוביו

מת מצווה בבני ברק: אלכס מרחוב ירושלים נפטר

בשעה 18:00 תתקיים הלווייתו של אלכס ז"ל, תושב רחוב ירושלים בבני ברק, שנפטר ללא משפחה וילדים. הוא יובא למנוחות מבני ברק לבית העלמין ברחובות. בהיותו מת מצווה מבקשים כי מי שיכול, יגיע ללוות אותו בדרכו האחרונה 

מת מצווה בבני ברק: אלכס מרחוב ירושלים נפטר
אילוסטרציה צילום: unsplash

בשבת נפטר בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק יהודי גלמוד בשם 'אלכס' אלכסיי קונביסר ז"ל שנהג להסתובב ליד בית הכנסת 'תפארת ציון' ברחוב ירושלים בעיר.

אלכס היה יהודי טוב שחבש כיפה, והתגורר במחסן ברחוב ירושלים 52 בבניין ליד הגאון הצדיק רבי שריה דבילצקי זצ"ל, מול ישיבת 'תפארת ציון'. הוא היה שוטף את הבניין ומזה התפרנס באופן קבוע.

ברחוב ירושלים היה אלכס, שמוצאו רוסי, לדמות מוכרת בקרב התושבים, תמיד היה צועק 'שמע ישראל', אך כפי הידוע הוא היה אדם גלמוד ואין לו משפחה קרובה.

לאחר מאמצים מרובים של מתנדבי זק"א ת"א בסיוע מחלקת הרווחה בעירית בני ברק, לאורך כל הלילה והבוקר עד לקבלת כל האישורים הנדרשים והשגת חלקת קבר למנוח. מי שיכול להשתתף ולתת לו כבוד אחרון שיגיע ללוות אותו. 

אחד השכנים סיפר ל'בחדרי חרדים': "אין לו משפחה בארץ אלו שבחו"ל אני לא יודע בדיוק מה איתם, אחד השכנים הצליח לתפוס קרובת משפחה, שאמרה שאין לה כסף לשלם על קבר ואם תהיה קבורה בחינם שיקברו אותו".

הלווייתו היום (ראשון, תשעה באב) בשעה 18:00 בערב מביתו ברחוב ירושלים 53 לבית החיים ברחובות שם ייטמן. 

יהי זכרו ברוך. 

מת מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד