כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מכה אנושה לארגון הטרור

ראש אג"מ בצה"ל: "כל ההנהגה הצבאית של הג'יהאד - סוכלה"

גורם בכיר בצה"ל אמר הערב כי מאז שהחל המבצע - סוכלה כל הצמרת הצבאית של של הג'יהאד האסלאמי | בצה"ל מעריכים: הבכיר בארגון שביתו נפגע - חוסל

ראש אג"מ בצה"ל: "כל ההנהגה הצבאית של הג'יהאד - סוכלה"
תקיפה בעזה צילום: Attia Muhammed/Flash90

צה"ל הודיע הערב (מוצאי שבת) כי הצליח לפגוע בכל הצמרת הצבאית של ארגון הג'יהאד האסלאמי, מאז שהחל מבצע 'עלות השחר' ביום שישי. לפי ראש אגף המודיעין, אלוף עודד בסיוק, "כל הצמרת ברצועה סוכלה". בסיוק הוסיף עוד כי במסגרת המבצע ברצועת עזה, צה"ל פועל בגדה המערבית וגם במקומות אחרים.

הצהרת ראש אג\

מוקדם יותר הערב תקף צה"ל בית ברפיח שבו בכיר הג'יהאד האסלאמי, חאלד מנסור, המשמש כמפקד הארגון בדרום הרצועה. לפי חלק מהדיווחים בעזה, הוא נהרג בתקיפה. גם במערכת הביטחון מעריכים כי הוא חוסל. "לפי כל הנתונים שיש בידינו, הבכיר חוסל בתקיפה", אמר בסיוק.

ישיבת הקבינט | צילום: קובי אלקוצר, לע"מ.

בשעה זו מכנס ראש הממשלה יאיר לפיד את ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי (הקבינט המדיני-ביטחוני), בקריה בתל-אביב. רה"מ לפיד: אמר: "ישראל תמשיך לפעול ללא היסוס כדי להבטיח שלום תושביה".

לפני זמן קצר יצא שר התרבות חילי טרופר מ'כחול לבן' מישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני ועדכן את הכתבים: "צה"ל עושה כל שביכולתו למנוע פגיעה בבלתי מעורבים. לצערנו הג'יהאד האסלאמי יורה על אזרחים ומתוך אזרחים וכנראה שגם פוגע באזרחים שלו. צה"ל לא תקף באזור או בשעה המדוברת. 15% מהטילים של ארגון הטרור נופלים בתוך הרצועה". לאחר מכן שב בחזרה להמשך הדיון.

הג'יהאד האסלאמי מבצע עלות השחר חיסול ממוקד חיסול מחבלים תקיפות בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד