ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
"טבח ג'באליה"

התיעוד מוכיח: השיגור הכושל שהוביל להרג הילדים בעזה

בתחקיר שערכו בצה"ל התברר כי האירוע בצפון הרצועה בו נהרגו כארבעה ילדים לא נגרם מתקיפה ישראלית אלא כתוצאה משיגור רקטה מהרצועה, שנפלה בלב ג'באליה. תיעוד

התיעוד מוכיח: השיגור הכושל שהוביל להרג הילדים בעזה
השיגור הכושל שפוגע בתוך עזה צילום: צילום מסך

כלי התקשורת ברצועת עזה דיווחו הערב (שבת) כי שבעה בני אדם, ביניהם ארבעה ילדים, נהרגו בתקיפה בג'באליה, בצפון רצועת עזה. בצה"ל התמהמהו תחילה להסביר את התמונות הקשות אך בהמשך הבהירו כי צה"ל לא תקף ברצועה מאז סמוך לשעה 18:30, בעוד הפיצוץ בו נפגעו הילדים אירע בשעה 20:30.

בסרטון שמתפרסם לפני זמן קצר ברשתות הערביות נראה טיל ששוגר ככל הנראה מאזור ג'באליה, סוטה כתוצאה מכשל מהמסלול הבליסטי שלו ונוחת בתוך הרצועה.

הטיל משוגר לעבר ישראל ונוחת ברצועה

ממערך ההסברה הלאומי נמסר, כי בתחקיר שנערך בצה"ל התברר כי שיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי הוא הגורם להרג הטראגי של הילדים בג'באליה. וזאת בניגוד לפרסומים הפלסטינים שמכנים את האירוע "טבח ג'באליה".

ראש מערך ההסברה הלאומי: "בניגוד לפרסומים הפלסטינים לגבי האירוע בג'באליה - יש בידי ישראל סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. כוחות הביטחון הישראליים לא תקפו בג'באליה בשעות האחרונות. הוכח באופן חד-משמעי כי מדובר בשיגור כושל של רקטה ששוגרה על ידי הג'יהאד האסלאמי".

 

רצועת עזה שיגור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}