י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נפגשה עם גנץ ולפיד

כהנא יצטרף? הח"כית פורשת מרשימת שקד-הנדל

ימים ספורים לאחר הקמת רשימת 'הרוח הציונית', הודיעה חברת הכנסת שירלי פינטו על פרישה: "מודה לשקד על כל הדרך שעברנו". בימים האחרונים היא נפגשה בנפרד עם לפיד וגנץ • במקביל, כהנא עוד לא הודיע אם יפרוש גם הוא מהרשימה; שקד והנדל מחזרים אחריו

הכרזת מפלגת 'הרוח הציונית'
הכרזת מפלגת 'הרוח הציונית' צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חברת הכנסת שירלי פינטו מודיעה היום (רביעי) על פרישה ממפלגת 'הרוח הציונית', ששקד הקימה יחד עם הנדל. בימים האחרונים נפגשה פינטו בנפרד עם ראשי 'יש עתיד' ו'כחול לבן'.

בהודעה שיצאה אחר הצהריים נמסר כי הח"כית, שמזוהה כפועלת למען בעלי המוגבלויות, גם מתוקף העובדה שהיא עצמה אינה שומעת, הודיעה לשקד כי לא תתמודד דרך הרשימה, שהושקה רק בשבוע שעבר, לכנסת הקרובה. 

"מודה לשרה שקד על כל הדרך המשותפת שעברנו יחד", מסרה פינטו והודיעה כי היא תמשיך "להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית". יו"ר המפלגה בירכה ואמרה כי היא בטוחה "שפינטו תמשיך בעשייה הענפה שלה עבור אנשים עם מוגבלויות".

בימים האחרונים פינטו נפגשה, בנפרד, עם רה"מ יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ, וככל הנראה היא צפוייה להצטרף לאחת מהמפלגות שלהם - 'יש עתיד' או 'כחול לבן התקווה החדשה'. היא נכנסה לכנסת דרך החוג הנוורגי, אך לאחר התפטרות עמיחי שיקלי כחלק מההחלטה שהוא יוכל להתמודד ברשימה קיימת, היא ח"כית "קבועה".

בתוך כך, מי שעדיין טרם הכריז, לפחות לא בפומבית, על עתידו הפוליטי הוא סגן השר מתן כהנא. שקד והנדל מעוניינים שיישאר במפלגה, ומייעדים לו את המקום השלישי ברשימה כדי לקרוץ למצביעים מהציונות הדתית, אך הוא עדיין מחפש מקום באיחוד בין גנץ לסער.

 

מפלגת הרוח הציונית שירלי פינטו איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}