י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נכדת הנשיא

נעמי ביידן תינשא על מדשאות הבית הלבן

נכדתו של ביידן תערוך את טקס החתונה במדשאה הדרומית של הבית הלבן. הטקס הנדיר יהיה החתונה המתועדת ה-19 בבית הלבן, והראשונה מאז 2013. גורמים בבית הלבן אמרו שמשפחת ביידן תכסה את כל העלויות הכרוכות מכיוון שמדובר באירוע פרטי

נעמי ביידן תינשא על מדשאות הבית הלבן
מיקום החתונה בבית הלבן צילום: טוויטר

נכדתו הבכורה של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נעמי ביידן, מתכננת את חתונתה על המדשאה הדרומית של הבית הלבן בסתיו הקרוב, טקס החתונה הראשון שיתקיים בבית הלבן מזה כמעט עשור. הנכדה נעמי ביידן הודיעה על התוכנית בטוויטר, חודשים לאחר שציינו שהנשיא והגברת הראשונה, ג'יל ביידן, יארחו את נעמי ביידן ואת הארוס, פיטר ניל, בבית הלבן לקבלת הפנים שלהם.

הודעתה של נעמי ביידן כללה תמונה המציגה את הנוף הנשקף מהבית הלבן, המשקיף על אנדרטת וושינגטון ואנדרטת ג'פרסון. החלל הגדול על המדשאה הדרומית משמש לעתים קרובות לאירועים טקסיים, כולל חג הפסחא של הבית הלבן, כמו גם לאירוח מפגשים גדולים, כגון כאשר הנשיא ביידן הזמין כ-1,000 עובדים באגפים השונים ליום העצמאות בבית הלבן בשנה שעברה.

הציוץ של נעמי ביידן על החתונה במדשאות הבית הלבן.

הטקס הנדיר יהיה החתונה המתועדת ה-19 בבית הלבן, והראשונה מאז 2013. נעמי ביידן, היא בתם של האנטר ביידן וקתלין בוהל, בנו וכלתו של הנשיא המכהן. נעמי עובדת כעורכת דין בוושינגטון. הארוס הוא ניל, בנם של ד"ר מרי סי ניל וד"ר וויליאם סי ניל מג'קסון הול, מצפון מערב וויומינג בארה"ב, וסיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת פנסילבניה במאי האחרון.

דוברת הגברת הראשונה אמרה שהחתונה צפויה להיערך ב-19 בנובמבר. גורמים בבית הלבן מסרו שמשפחת ביידן תכסה את כל העלויות הכרוכות בחתונה מכיוון שמדובר באירוע פרטי.

"אני יכולה להבטיח לכם שדולרים של משלמי המסים לא יועברו לזה", אמרה קארין ז'אן-פייר, מזכירת העיתונות של הבית הלבן, בתדרוך ביום חמישי. "זה עניין אישי שמתרחש, זה לא עניין של הבית הלבן".

לפי ההיסטוריה של הבית הלבן, חתונתה של נעמי ביידן תהיה הטקס המתועד ה-19 שיתקיים בשטח הבית הלבן. החתונה האחרונה נערכה ב-2013 כאשר פיט סוזה, הצלם הראשי בבית הלבן של הנשיא ברק אובמה, התחתן עם בגן הוורדים. אבל קרובי משפחה רבים אחרים של משפחת הנשיא גם נישאו בבית הלבן, כולל אנתוני רודהם, אחיה של הילרי קלינטון, ב-1994, וטרישה ניקסון, בתם של הנשיא ריצ'רד ניקסון ופטרישיה ניקסון, ב-1971. גם קבלת פנים לבתו של הנשיא ג'ורג' בוש השני, ג'נה בוש נערכה בבית הלבן חודש לאחר חתונתה ב-2008.

הבית הלבן ג'ו ביידן האנטר ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}