כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
ולמה הוא מאוכזב מנתניהו

בכיר צמרת 'הליכוד' טוען: "מנסים לחסל אותי"

חבר הכנסת ניר ברקת שבעיני מעטים בליכוד נחשב לנטע זר במפלגה בשל היותו מאנשי 'קדימה' לשעבר, טוען כי מנסים לחסל אותו פוליטית ולדרדר אותו מהעשירייה הראשונה. הוא התאכזב מנתניהו שהבטיח לו תפקיד שר ולא קיים | ומדוע יחסיו עם דודי אמסלם כל כך עכורים

בכיר צמרת 'הליכוד' טוען: "מנסים לחסל אותי"
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

רגע לפני הפריימריז, ח"כ ניר ברקת, שעתיד להתמודד על ראשות 'הליכוד' אחרי עידן נתניהו, חושף בראיון לכתב הפוליטי של 'ישראל היום' יהודה שלזינגר, שהוא לא פוסל את גדעון סער ואיילת שקד: "נגד חרמות אישיים". על הליכוד הוא אומר: "אלו לא פריימריז רגילים. אני לא יורה בתוך הנגמ"ש. לחלק מהאנשים קשה לראות אותי חזק מאוד".

ברקת אומר כי הוא מאוכזב מנתניהו שמינה את ישראל כץ לשר אוצר בממשלה הקודמת ולא אותו כפי שהבטיח במהלך קמפיין הבחירות: "התאכזבתי כשמינה שר אוצר אחר". על עדותו של סגן מפקד מח"ש לשעבר, משה סעדה השבוע לעמית סגל, אמר ברקת כי היא "הדירה שינה מעיניי".

הפריימריז בליכוד מתקרבים והמתח עולה. ח"כ ניר ברקת טוען כי יש עסקנים וח"כים במפלגה שמכניסים אותו ל"רשימות חיסול" ומנסים לפגוע בו בפריימריז בכל דרך אפשרית. בראיון ל'ישראל היום' אומר ברקת: "לפריימריז האלה יש חשיבות גדולה במיוחד, יותר מכל פריימריז אחרים. יש קהל גדול של הימין הרך שהתאכזב מהניסוי (הממשלה האחרונה) ובודק אם הליכוד הוא חלופה טובה. אפשר לראות את זה לפי הניסיונות ההולכים וגוברים של התקשורת להתערב ברשימה".

לדבריו, "יש את מה שמכונה 'הימין הרך'. מדובר בשבעה עד עשרה מנדטים שהיו ליכודניקים ונמצאים בימינה, בתקווה חדשה ובמקומות נוספים. הקהל הזה מאמין בי".

עוד מספר ניר ברקת ל'ישראל היום': "היחסים שלי עם דודי אמסלם. לצערי זה הכל אישי. דברים אישיים שהוא סוחב מעיריית ירושלים. אני לא נכנס לזה. מה שמפריע לי זה הירי בתוך הנגמ"ש, כי לא רק שזה לא עוזר אלא זה פוגע בסיכויים שלנו להגיע ל־61 ולהקים ממשלה אחרי הבחירות. אני לא יורד למקומות האלה ונמנע מלהגיב".

ניר ברקת פריימריז בליכוד ישראל היום בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד