י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
החקירה הסתיימה

פרשת "ההצבעה הכפולה" של סגן השר קארה: התיק יועבר לפרקליטות

כשנה לאחר ההצבעה הכפולה במליאת הכנסת, המשטרה סיימה את החקירה בפרשה | התיק הועבר לפרקליטות המדינה - שתחליט האם להעמיד לדין את סגן השר אביר קארה 

פרשת "ההצבעה הכפולה" של סגן השר קארה: התיק יועבר לפרקליטות
אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי סיימה את חקירת פרשת "ההצבעה הכפולה" של סגן השר אביר קארה. האירוע התרחש במליאת הכנסת לפני כשנה וקארה עצמו נחקר מאז במשטרה ומסר את גרסתו לאירוע.

"היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, סיימה את החקירה בעניין בדיקת החשד להצבעה הכפולה בכנסת, שבוצעה לכאורה על ידי חבר הכנסת אביר קארה", נמסר מהמשטרה.

באגף החקירות ציינו כי בימים הקרובים יועבר תיק החקירה למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה - שתקבע האם להעמיד לדין את סגן השר.

כזכור, במהלך ההצבעה על הסתייגות הקואליציה בחוק החל"ת, התלוננה חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס מ'הליכוד' כי ח"כ אביר קארה הצביע פעמיים, פעם אחת עבורו, והשנייה עבור יו"ר הקואליציה, חברת מפלגתו עידית סילמן. יצוין כי הצבעה כפולה ע"י חבר כנסת הינה עבירה על החוק.

בעוד היו"ר מיקי לוי בחר להמשיך את ההצבעה, הרימו חברי הכנסת בספסלי האופוזיציה קול מחאה, שאילץ את היו"ר להפסיק למספר דקות את ההצבעה. לאחר מכן הופסק כליל הדיון והכנסת יצאה להפסקה.

אביר קארה חקירה הצבעה כפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}