כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
בעצרת בחירות

ניצל מדקירה: מועמד לתפקיד מושל ניו יורק הותקף

חבר הקונגרס ניצל מפציעה קשה: המועמד הרפובליקני לתפקיד מושל ניו יורק, הותקף על ידי אדם שניסה ככל הנראה לדקור אותו באירוע בצפון המדינה | מושלת ניו יורק גינתה את האירוע

ניצל מדקירה: מועמד לתפקיד מושל ניו יורק הותקף
התוקף עם דוקרן מאיים לתקוף את זלדין צילום: קמפיין הבחירות

לי זלדין רפובליקני שמתמודד על תפקיד מושל ניו יורק, כמעט נדקר ביום חמישי האחרון על ידי אדם שתקף אותו בעצרת בחירות, "אני בסדר," אמר זלדין בהצהרה. "למרבה המזל, הצלחתי לתפוס את פרק כף היד שלו ולעצור אותו לכמה רגעים עד שאחרים עצרו בעדו".

אנשי הקמפיין של זלדין אמרו כי התוקף נלקח למעצר וחבר הקונגרס המשיך בנאומו. זלדין מתמודד מול המושלת הדמוקרטית המכהנת קתי הוצ'ול בנובמבר הקרוב.

התוקף עלה לבמה נמוכה בה דיבר המועמד מול קהל של מאות אנשים ולצידו דגלי אמריקה. סרטון שפורסם בטוויטר מציג את השניים נופלים על הקרקע בזמן שאנשים אחרים מנסים להתערב. בין אלה שעזרו להכניע את התוקף הייתה סגנית המפקחת לשעבר של משטרת ניו יורק, אליסון אספוסיטו.

בהצהרה מטעמה של מושלת ניו יורק, קתי הוצ'ול, נאמר כי היא מגנה את התקיפה ואמרה כי "הוקל לה לשמוע שחבר הקונגרס לי זלדין לא נפצע ושהחשוד נמצא במעצר". אך לאחר כמה שעות דווח כי האיש שקפץ לבמה וניסה לתקוף את המועמד הרפובליקני למושל ניו יורק עם דוקרן,  כבר שוחרר ממעצר ביום שישי בבוקר.

זלדין, קצין בצבא לשעבר מייצג את מזרח לונג איילנד בקונגרס מאז 2015, הוא בעל ברית נאמן של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והיה בין הרפובליקנים בקונגרס שהצביעו נגד אישור תוצאות הבחירות ב-2020.

הרשויות טוענות כי לי זלדין הותקף על ידי דייוויד ג'קובוניס בן ה-48 באירוע, חבר הקונגרס ניצל מפציעה קשה כשהתוקף החזיק דוקרן, האיש מפיירפורט, ניו יורק, הואשם בניסיון תקיפה.

 

 

תקיפה קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד