כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
גשמים עזים בבירה

צפו: מספר בתים בקהילה החרדית נפגעו מהסערה

גשמים עזים בפנמה סיטי גרמו נזק לחנויות מבנים ורחובות. חלק מהבתים שנפגעו שייכים ליהודים מהקהילה החרדית. בנס אף אחד לא נפגע. חלונות ודלתות זכוכית של חלק מהמבנים נופצו. תיעוד

צפו: מספר בתים בקהילה החרדית נפגעו מהסערה
זכוכית מנופצת על עגלות המשחקים צילום: באדיבות המצלם

גל טרופי גרם ביום רביעי לגשמים עזים עם משבי רוח חזקים שהותירו נזקים רבים למספר מבנים, חנויות וקווי חשמל בחלקים שונים של פנמה סיטי. חלק מהבתים שנפגעו הם בתים בהם מתגוררים משפחות חרדיות. בכמה מקומות בעיר הבירה, בסן אנטוניו, סן מיגליטו, בפואבלו נואבו, ובלאס קומברס, כבה החשמל לשעות ארוכות.

הסופה משתוללת בפנמה
על פי הדיווח בתקשורת המקומית, חלונות ודלתות זכוכית של חלק מהמבנים נופצו, כולל נפילות עצים ועמודי חשמל, כמו גם נזק שנגרם לעסקים באזור סן פרנסיסקו וקוסטה דל אסטה.

גם בקהילה החרדית בעיר סבלו ממזג האוויר הסוער: אתמול כתבה אחת הנשים מהקהילה החרדית בקבוצת השכונה בוואטסאפ: "עכשיו ממש עברה סופה ממש חזקה בפנמה, הסופה ארכה כ-10 דק אך היו נזקים של ממש, לא שמענו על נזקים בנפש, נקווה שלא נשמע".

אחרת כתבה "אף פעם לא חווינו סופה רצינית, בגלל שזה מפרץ ממש פנימי תמיד הסופות דילגו על פנמה. הפחד הוא שאף אחד לא התריע, ואנשים לא ידעו שיש להיכנס לחדרים מוגנים. בניסי ניסים לא היו נפגעים".

פנמה פנמה סיטי סופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}