י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
לא נחשפו פרטים

המלחמה באוקראינה: כינוס יוצא דופן של הפרלמנט הרוסי

ב-15 ביולי הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי יתכנס לישיבה יוצאת דופן. הפרלמנט הרוסי, שנשלט על ידי מפלגה שתומכת תמיד בפוטין, לא חשף מה יידון במושב | רוסיה פתחה באש עם ארטילריה, משגרי רקטות וטנקים רבים סביב העיר השנייה בגודלה באוקראינה, חרקוב

המלחמה באוקראינה: כינוס יוצא דופן של הפרלמנט הרוסי
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי יתכנס ב-15 ביולי לישיבה יוצאת דופן, כך החליטה המועצה היום (שני). ההודעה מגיעה ימים ספורים לאחר שהנשיא ולדימיר פוטין הזהיר כי הוא אפילו לא התחיל להיות רציני במלחמה באוקראינה.

הפרלמנט הרוסי, שנשלט על ידי מפלגה שתומכת תמיד בפוטין, לא חשף מה יידון במושב יוצא הדופן. ולדימיר ואסילייב, שעומד בראש מפלגת רוסיה המאוחדת, שיש לה 325 מושבים בפרלמנט המונה 450 מושבים, אמר כי המחוקקים ידונו ביותר מ-60 נושאים במושב המיוחד.

"יש צורך שהתהליכים המתרחשים כעת יקבלו מענה משפטי", אמר וסילייב בערוץ הטלגרם של המפלגה התומכת בפוטין.

בפגישה עם פוטין ביום חמישי, אמר יו"ר הפרלמנט הרוסי (הדומה) ויאצ'סלב וולודין כי הפרלמנט הרוסי יסייע לשתי רפובליקות פורצות במזרח אוקראינה (חבל דונבאס) בגיבוי רוסי לפתח את מערכת המשפט שלהן.

בתוך כך, רוסיה פתחה באש עם ארטילריה, משגרי רקטות וטנקים רבים סביב העיר השנייה בגודלה באוקראינה, חרקוב וכן הפגיזה ערים במזרח, כך נמסר היום מהמטה הכללי של אוקראינה.

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}