כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אין גבול לעצלות

מטורף: זה מה ש'וולמארט' תעשה עבורכם תמורת 7 דולר

פרימיום דפרימיום: ענקית הקמעונאות 'וולמארט' רוצה לגרום לכם לשלם יותר על שירות המשלוחים שלה ומשיקה את המנוי המושלם לעצלנים, את סל הקניות שתזמינו דרך האפליקציה, שליחי החברה יסדרו אותם על פי בקשתכם במקרר ובארונות המטבח - כל זה תמורת 7 דולר בלבד

מטורף: זה מה ש'וולמארט' תעשה עבורכם תמורת 7 דולר
סניף וולמארט, אילוסטרציה צילום: Unsplash

ענקית הקמעונאות Walmart משיקה את שירות המשלוחים שלה למנויי Walmart Plus תמורת 7 דולר נוספים לחודש או 40 דולר לשנה. מה תקבלו בשירות המדובר? ובכך השירות, שמביא מצרכים ומוצרים לבית מהסניף המקומי לא יחכה יותר מחוץ לדלת אלא יסודר במקרר, במזווה או על השולחן בסלון כבקשתך.

אמזון השיקה שירות דומה ב-2017 בשם Amazon Key . בדומה ל-InHome, Amazon Key מאפשר לנהגי משלוחים להיכנס לביתך - או למוסך שלך - להחזיר משלוחים ומצריך רכישת מנעול חכם או פותחן דלת מוסך. אמזון גם הוסיפה הטבה נוספת למנוי ה-Prime שלה מוקדם יותר היום ותעניק כעת לחברים בארה"ב מנוי חינם של GrubHub Plus למשך שנה אחת

ענקית הקמעונאות מנסה למצוא מקורות הכנסה נוספים בכדי לנצח את התחזיות ולגרום לשווי החברה לעלות, השבוע היא הודיעה לספקים שלה כי תגבה מחלק מהם עמלה חדשה על שינוע סחורות למחסנים והחנויות שלה, כך דווח בוול סטריט ג'ורנל. בכך מנסה וולמארט להילחם בהתייקרויות המחירים על הדלק והתחבורה בחודשים האחרונים.
אותן חברות שמשתמשות בשירותים של וולמארט להובלת סחורות למחסנים והחנויות שלה יחויבו בעמלת דלק ואיסוף החל מה-1 באוגוסט. במכתב שנשלח לספקים ביום שישי האחרון נכתב כי השינוי הוא "תוצאה של הסתגלות הרשת לשינוי המשמעותי ולעלויות המוגדלות בתחבורה".
בתקופת הקורונה וולמארט ואחרות דווקא דיווחו על עלייה בקצב המכירות, וכתוצאה מכך הרווחים שלהן עלו משמעותית, גם כשעלויות העבודה וההוצאות שקשורות לקורונה עלו. אולם לאחרונה קצב המכירות הואט והרווחים פחתו מכיוון שאנשים חזרו לדפוסי קנייה נורמליים יותר, בעוד שעלויות העבודה וההובלה נשארו גבוהות, וכמובן שגם עניין האינפלציה נכנס לשיקולים.
וולמארט שירות משלוחים מיני פרימיום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד