כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
התמהמהות חברת החשמל

חסידי בעלזא התאכזבו; ראש העיר הגיע וסידר את העניינים

עשרות דיירים חדשים בשכונת 'הר נוף' בנוף הגליל התבשרו כי חברת החשמל מתכוונת להפעיל את חדרי החשמל רק בעוד חודשיים. ר"ע נוף הגליל רונן פלוט נרתם לעניין והצליח לחבר את השכונה לחשמל. כבר היום נכנסו עשרות משפחות מהחסידות לדירות החדשות

חסידי בעלזא התאכזבו; ראש העיר הגיע וסידר את העניינים
ראש העיר רונן פלוט צילום: באדיבות המצלם

עשרות משפחות מחסידות בעלזא התבשרו היום (חמישי) כי בניגוד לחששות, הן יכולות כבר לאכלס את הדירות שרכשו בשכונת 'הר יונה' בעיר. זאת, הודות לפעילותו של ראש עיריית נוף הגליל, מר רונן פלוט, למען חיבור החשמל לדירות החדשות בשכונה.

ראש העיר פלוט פעל בעניין לאחר שהדיירים החדשים קיבלו הודעה כי חברת החשמל מתכוונת להפעיל את חדרי החשמל רק בעוד חודשיים, מה שימנע מהם לאכלס את הדירות.

עסקני חסידות בעלזא יצרו קשר עם ראש העיר וביקשו כי יפעל מול חברת החשמל, במטרה לסדר את העניין ולאפשר לעשרות המשפחות לאכלס כבר השבוע את הדירות שרכשו בשכונה.

פלוט מיד נרתם לעניין, יצר קשר עם בכירי החברה והבהיר את החשיבות והנחיצות שבעניין. ואכן, כבר היום נכנסו עשרות המשפחות לדירות והודו מקרב לב לראש העיר.

"המעבר של משפחה לעיר אחרת ולשכונה חדשה תמיד מלווה בחששות. אמנם ראש העיר מר רונן פלוט כבר הוכיח בשנה האחרונה כי הוא עומד לצידנו, אך לא ידענו עד כמה. כעת, עם הפעילות הנמרצת שלו למעננו ברגע האחרון - התברר כי אין לנו ממה לחשוש וכי ראש העיר לא ינוח עד שכל העניינים יסודרו על הצד היותר טוב", אמרו התושבים.

ראש עיריית נוף הגליל, מר רונן פלוט, מסר: "אני גאה לעמוד לצד הקהילות החרדיות המגיעות להתיישב לעירנו. הן חלק חשוב מההתפתחות העצומה של העיר, והן מוסיפות לעיר גוון מיוחד ועדין שישפר את ההרמוניה המשותפת בעירנו בין כלל האוכלוסיות".

נוף הגליל הר יונה חברת החשמל רונן פלוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד