כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
"ירדו לי דמעות של בושה"

רק מי שמניח תפילין יבין את הבעייתיות בתמונה: כוכב הרשת בפוסט מטלטל

אושיית הרשת סמיון גרפמן שיתף את תחושותיו בפוסט מרגש בפייסבוק, לאחר שצילם את עצמו עטור בטלית ותפילין בתוך קופסה | "לא משנה מה הגיל שלכם, זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד" כתב סמיון בפוסט גלוי לב

רק מי שמניח תפילין יבין את הבעייתיות בתמונה: כוכב הרשת בפוסט מטלטל
סמיון גרפמן צילום: מתוך הפייסבוק

"אף פעם לא מאוחר": הפעיל החברתי, אושיית הרשת סמיון גרפמן שיתף את תחושותיו בפוסט מרגש בפייסבוק, לאחר שצילם את עצמו עטור בטלית ותפילין. תוך שהוא מציין "זה היה הסלפי הראשון שעשיתי, כאשר בפעם הראשונה הנחתי תפילין לבדי".

סמיון בסלפי הראשון אחרי שהניח לראשונה תפילין לבדו

בהמשך הפוסט מתאר סמיון את תחושותיו לאחר שסיים להתפלל "רק אחרי שסיימתי להתפלל ולעשות סלפי, כולי ‏מתרגש, רק אז הבנתי מה לא עשיתי נכון. באותו רגע התיישבתי והתחלתי לצחוק על עצמי" מספר כוכב הרשת.

"אבל לאט לאט תוך כדי צחוק התחילו לרדת לי דמעות, דמעות של בושה, בושה שאני בתור בן 46 באותו רגע לא יודע דברים בסיסיים. אז שמרתי את התמונה בשביל יום אחד שאני ‏אוכל להעלות ולספר לכם עליה, ‏לספר שזה לא משנה מה הגיל שלכם, זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד".

סמיון משתף בפוסט כי כיום הוא מניח תפילין ‏כמעט כל יום, בהמשך כותב סמיון כי "אני חושב שמה שקורה לי זהו מסע מדהים שמאפשר לי כל יום ‏לגלות משהו חדש ‏ולהסתכל על העולם בזווית אחרת, וזה מאוד מרגש אותי".

 "היום אני בן 47 אבל ‏בי‏ידע שלי על ‏יהדות ותורה כנראה כמו של ילד שרק עושה צעדים ראשונים, ‏וכל מה שאני מבקש זה לתת לי יד", מסיים כוכב הרשת את הפוסט המרגש.

 

 

סמיון גרפמן הנחת תפילין פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד