כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"הייתה לי לעזר רב"

פרישה נוספת בלשכת בנט; העוזרת הוותיקה עוזבת

ששון שימשה כמנהלת הלשכה ועוזרת האישית של בנט מאז כהונתו כשר במשרד החינוך; בלשכת ראש הממשלה היא נחשבה מהעוזרות הקרובות לבנט. רה"מ צייץ: "הייתה לי לעזר רב, ועכשיו - כמו אבא גאה - אני נרגש עבורה, כי הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים"

פרישה נוספת בלשכת בנט; העוזרת הוותיקה עוזבת
נפתלי בנט צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נטישה נוספת בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט, מנהלת הלשכה נעמי ששון, הודיעה היום (שני) כי היא מסיימת את תפקידה בלשכה ותיפרד מבנט אותו היא מלווה מאז 2016.

ששון שימשה כמנהלת הלשכה ועוזרת האישית של בנט מאז כהונתו כשר במשרד החינוך; בלשכת ראש הממשלה היא נחשבה מהעוזרות הקרובות לצד ראש הממשלה בנט.

בפרישתה היא מצטרפת אל היועצות המדינית שמרית מאיר ולראש הסגל טל גן צבי שפרש אף הוא בשבוע שעבר, כשרק הבוקר הודיע בנט על המחליף שלו: עו"ד עדן ביזמן.

ראש הממשלה בנט נפרד מששון בציוץ בטוויטר: "כמנהלת לשכה, כעוזרת אישית וכיועצת מסורה, מקצועית ובעיקר - כאדם של אנשים. 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מהבוקר עד הלילה וחוזר חלילה - ידה בכל, מהמשימות הגדולות ועד הפרטים הקטנים, בחיוך חם ובכבוד לכל אדם".

"היא הייתה לי לעזר רב, ועכשיו - כמו אבא גאה - אני נרגש עבורה, כי הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים", הוסיף ואיחל לך הצלחה.

לשכת ראש הממשלה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד