א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
פוסקים לביתם

צובר תאוצה: מיזם הלימוד שמפגיש יהודים מכל רחבי העולם

מה גורם ליהודים מכל רחבי העולם להיפגש כל שבוע? התשובה היא מיזם ייחודי שפיתח הרב אהרון דואר בו מתומצתות כל ההלכות הקשורות לחיי היום יום של יהודי שומר תורה ומצוות • כל הפרטים

צובר תאוצה: מיזם הלימוד שמפגיש יהודים מכל רחבי העולם
הרב דואר צילום: באדיבות המצלם

פעמים בשבוע, הם מתנתקים לעשרים וחמש דק' מכל העיסוקים. פותחים את המחשב, מתחברים לזום והופכים לחלק מתכנית לימוד ייחודית.. ביקשנו לדעת מה מחבר יהודי מניו יורק יהודי מאנטוורפן, יהודי מתל אביב ויהודי מבני ברק ויהודי ממודיעין עילית. לכולם מסתבר יש מטרה משותפת אחת-להפוך להיות רב פוסק בביתו. במקום שבכל שאלה הם יצטרכו לרוץ לשאול את הרב, הם יהפכו להיות רב בביתם שלהם. עם סיום תכנית הלימוד, המעמד שלהם בבית ישתנה. לא עוד כאלו שכל דבר צריכים לשאול מישהו אחר, אלא אבא שכולם שואלים אותו.

איך הפלא הזה קורה אתם שואלים? התשובה היא מיזם ייחודי שפיתח הרב אהרון דואר. הרב דואר הוא מו"צ מבית ההוראה של הרב הפוסק הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א. בברכת הדרך של רבו החל הרב דואר לפתח תכנית לימוד מקיפה, של כל ההלכות הקשורות לחיי היום יום של יהודי שומר תורה ומצוות. על מנת שבסיום תכנית הלימוד, הוא יוכל להיות רב פוסק בביתו. לדעת את התשובות לשאלות הקלות ולהציג נכון את השאלות המורכבות בפני מורה הוראה.

התכנית פותחה במשך זמן רב במכון לומדים כהלכה בנשיאות הגאון הגדול רבי עמרם פריד. לפני כשנה וחצי יצא הרב דואר עם התכנית לדרך. שני מחזורים כבר נמצאים עמוק בתהליך הלימוד.  המשתתפים רוכשים ידיעה נרחבת בהלכות שבת, בשר וחלב, ועוד נושאים נוספים בהלכות הבית היהודי.

הלימוד מונגש בצורה תמציתית ומאירת עיניים. הלימוד מועבר בדרך חווייתית. תחושת הסיפוק ממלא את הלומדים שמתקדמים כל שבוע עוד צעד ועוד צעד, לקראת היעד הגדול, להפוך להיות רב פוסק בביתם.

בימים אלו הולכת ונסגרת ההרשמה למסלול השלישי של רב פוסק בביתו. הגיע הזמן שלך לרכוש את הידע התורני ולהפוך לרב פוסק בביתך.

השאר פרטים למידע נוסף>>>

לימוד הלכה רבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד