כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
"הממשלה תלויה בתומכי טרור"

בליכוד תקפו, עבאס לא נשאר חייב ועקץ

עימות חריף הערב בין הליכוד ונתניהו למנסור עבאס, זאת על רקע הציפייה הדרוכה למוצא פיה של מועצת השורא, שתקבע את עתיד הקואליציה והממשלה 

בליכוד תקפו, עבאס לא נשאר חייב ועקץ
בנימין נתניהו/מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדיון המכריע במועצת השורא המכונסת הערב (שלישי) משאיר את המערכת הפוליטית כולה בדריכות, שכן להכרעה יהיו השלכות על עתיד הממשלה והמדינה כולה, האם הממשלה תשרוד או שמא היא תתפרק כבר בימים הקרובים.

בסיעת הליכוד ניצלו את ההזדמנות לתקוף את הממשלה: "העובדה שעתיד הממשלה הנוכחית תלוי במועצת השורא של האחים המוסלמים היא עוד שפל היסטורי אליו גורר אותנו בנט. ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור", האשימו.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס הגיב לליכוד, וחשף כי "גם נתניהו המתין להחלטות מועצת השורא של רע"מ כאשר ניהל איתנו משא ומתן כדי להקים ממשלה ונפגש אתי 4 פעמים במעונו בבלפור".

"רע"מ ומוסדותיה ובתוכם מועצת אל-שורא גוף דמוקרטי לגיטימי וחוקי במדינת ישראל, מתנהלת בצורה אחראית וממלכתית, למרות נסיונות ההסתה והדיליגיטימציה שלך, רע"מ מקיימת את חובתה האזרחית ומחויבותה לחברה הערבית וזהותה", ציין עבאס שקרא לנתניהו: "ביבי, אף אחד לא מאמין כבר למסע הדה-לגטמציה שלך".

בליכוד הגיבו לעבאס והזימו את דבריו: "מעולם לא היינו ולעולם לא נהיה תלויים במועצת השורא לקיום ממשלה בהנהגתנו במדינת ישראל".

מפלגת רע"מ מנסור עבאס מפלגת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד