כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ראש העיר חשף

תעלומה בגן הילדים: מיליוני שקלים בארגז החול

ראש עיריית רמת גן סיפר בדף הפייסבוק כי מיליוני שקלים נמצאו בארגז חול באחד מגני הילדים בעיר. עובדי אגף החינוך בעירו מצאו את המיליונים בזמן שניקו את ארגז החול והעבירו אותם לרשויות החוק לבדיקה

ארגז חול: אילוסטרציה
ארגז חול: אילוסטרציה צילום: unsplash

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, פרסם הערב (שני) כי עובדי אגף החינוך בעירו מצאו מיליוני שקלים במהלך תהליך ניקוי של ארגזי חול בגני ילדים.

בפוסט בפייסבוק כתב ראש העיר: "עובד אגף החינוך מצא מיליוני ש"ח שהוסתרו בחול באמצע תהליך ניקוי והחלפת החול בארגזי החול בגני הילדים. ברגע שהיועץ המשפטי יאשר לנו לפרסם את הפרטים לרבות הגן המדובר, הסכום המדויק, סוג השטרות ועוד פרטים מוכמנים נשתף אתכם". כך כתב ראש העיר.

כרמל שאמה הוסיף וציין: "בכל מקרה עם כל הכבוד למיליונים שנמצאו, האוצר האמיתי שלנו נמצא בארגזי החול תמיד מעל החול כמו שרואים את ארבעת היהלומים שבצילום" (והוסיף תמונת אילוסטרציה של ילדים משחקים בארגז חול). ראש העיר שיבח את העובד ואמר: "יישר כח לעובד הישר על העמידה בפיתוי והדיווח המיידי".

אחד הגולשים הגיב לראש העיר: "אל תפרסמו את שם העובד. אם הכסף קשור לפשע, יש סיכוי שיתנכלו לעובד הזה. מי שטמן את הכסף עלול לנסות להתנקם. דרך אגב, גם אם יפורסם רק שם הגן, אז מיד התקשורת תעשה חגיגה ותראיין את ההורים, הגננות ואולי אף תאתר את העובד שניקה את ארגז החול. רצוי רק לפרסם שמצאו כסף, את הסכום וזהו".

ארגז חול ראש עיריית רמת גן מיליוני שקלים כרמל שאמה הכהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד