כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
גם בקואליציה מחזרים

פרסום ראשון: נתניהו ייפגש עם גפני לשיחת תחזוק

יהדות התורה חווה בתקופה האחרונה התקפות מצד הגרעין המרכזי של חברי הליכוד, בטענה כי אלו יסכימו להתפשר על ממשלה חילופית בכנסת הנוכחית שנתניהו לא עומד בראשה | ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות הקרובות ייפגשו נתניהו ויו"ר יהדוה"ת גפני לשיחת תחזוק | פרסום ראשון 

פרסום ראשון: נתניהו ייפגש עם גפני לשיחת תחזוק
נתניהו עם גפני במליאה צילום: פלאש 90

שבוע לפתיחת כנס הקיץ, וברקע התעקשות של יהדות התורה להימנע מבחירות ולנסות להקים ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית גם במחיר של ראש ממשלה שאינו נתניהו, בליכוד פותחים במתקפה נגד יהדות התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעות הקרובות צפוי ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו להיפגש לשיחה עם יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני, לשיחה שמטרתה לחזק את השותפות בין יהדות התורה לבלוק הימין בראשה עומד נתניהו.

ביממה האחרונה תקפו כמה מחברי הליכוד את יהדות התורה בעקבות כמה ראיונות בהם חברי יהדות התורה חידדו את עמדתם כי יש להימנע מהליכה לבחירות שבסופם כלל לא בטוח שנתניהו יצליח להקים ממשלה. ביהדות התורה קוראים לבחון ממשלה חלופית עוד בכנסת הזו.

גפני לצד גן צבי בשבוע שעבר

חבר הכנסת מיקי זוהר תקף אתמול במרומז את ח״כ גפני, "הרוב המוחלט של בוחרי הימין רוצים אך ורק את נתניהו כראש הממשלה. בע"ה נעשה הכל כדי שנתניהו יהיה ברשות הממשלה שתקום, בין אם בכנסת הזו ובין אם בכנסת הבאה. ואם יש מי שחושב שטוב לו לשבת עם מרצ, העבודה ויש עתיד, כנראה טועה טעות מרה".

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי בקואליציה מזהים את דברי חבר הכנסת כפרצה בגוש שמלווה את נתניהו מאז סבב הבחירות הראשון, וכמה מבכירי הקואליציה ביקשו להיפגש עם גפני.

כך נפגש גפני במקרה עם רמ"ט ראש הממשלה טל גן-צבי בשבעה של ח"כ ניר אורבך ולאחר ניחום האבלים השניים הסתודדו למשך מספר דקות.

ביבי נתניהו משה גפני הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד