כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"התינוק צרח צרחות"

יחס מזעזע ומשפיל: האחים החרדים שנחשדו ברצח משחזרים

כשבועיים אחרי שנוקו מאשמה וחשד, אחרי שלוש שנים שסומנו כחשודים ברצח הוריהם, התיישבו שני הבנים והכלה של יהודה ותמר כדורי הי"ד ושחזרו את הימים הקשים והמטלטלים שחוו בחדרי החקירות | במשטרה מתגוננים וטוענים כי הכל התנהל לפי החוק והנהלים המקובלים

יחס מזעזע ומשפיל: האחים החרדים שנחשדו ברצח משחזרים
האחים כדורי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

שלוש שנים אחרי ששיכלו את שני הוריהם יהודה ותמר כדורי הי"ד, במה שהתברר לפני כשבועיים ימים כפיגוע דקירות מתועב בידי מחבל תומך דאע"ש, האחים השכולים לבית משפחת כדורי שוברים שתיקה ומשחזרים הערב (ראשון) בראיון לגיא פלג ב'חדשות 12' את אטימות חוקרי המשטרה כלפיהם בראשית ימי החקירה.

הבן השכול, האברך ניתאי כדורי, היה נתון במעצר 17 ימים בחשד לרצח הוריו. הוא שחזר את הימים הקשים שעבר בין כותלי חדר החקירות ובמעצר, בעודו אבל ושכול על שני הוריו שנלקחו ממנו בחטף ללא פרידה ראויה מהם.

כל הכתבות בנושא רצח תמד ויהודה כדורי הי"ד

הוא שחזר כיצד התעקשו החוקרים שהוא הרוצח ואין בלתו, "זה חורבן. שבר על שבר. אתה אבל בתוך הכלא". הוא סיפר: "הם ביקשו; תן לנו משהו. תגיד משהו". לדבריו, "החיים לא חזרו למה שהיו".

רעייתו ברכה כדורי מספרת ל'חדשות 12': "התחושה היא פשוט לצעוק ואין מי שישמע. היה קשה לחשוב על הילדים שפתאום נעלמנו להם, גם אבא גם אמא". כן שחזרו השניים כיצד היו אזוקים בידיהם וברגליהם כמו אחרוני הפושעים המסוכנים "שבועיים אחר כך עוד היו הסימנים", הוסיף ניתאי.

ניתאי כדורי. מתוך שידורי 'ערוץ 12'.

הוא נשאל איך התחושה שבחדר החקירות הסמוך יושבת רעייתו: "אתה שומע רק את האזיקים, את הצעקות, את הבכיות, השפלות. השפילו אותנו מהרגע הראשון. אמרתי לחוקר בשעות הראשונות שאני קצת מסוחרר. נפל עלינו תהום. ביקשתי כוס מים. החוקר הוציא לי כוס מלוכלכת עם שאריות גרגירי קפה מהפח".

כל הכתבות בנושא רצח תמד ויהודה כדורי הי"ד

הרעייה ברכה מספרת עוד על אטימות החוקרים: "הייתי עם תינוק קטן יונק, התחננתי בדמעות שהילד רעב ואני צריכה להניק אותו. אז אמרו לי 'תניקי כאן'. אמרתי להם 'אני אישה דתייה אני לא יכולה להניק אותו כאן'. התינוק צרח צרחות ולא נתנו לי להניק אותו". 

עוד סיפרה ונשנקה מבכי כי הילדים התגעגעו לאב שנעדר שבועיים ימים: "הילדים חזרו מבית הספר ושאלו בדמעות, 'אמא, איפה אבא? הוא באמת עשה את זה"?'.

בכתבה מדברים שלושה עורכי דין שמייצגים את בני המשפחה ומתכוונים לתבוע את המשטרה בגין מעלליה כלפיהם.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער בני המשפחה על אובדנם. במשך השנים התנהלה חקירה מורכבת שכללה מגוון עצום של פעולות חקירה, במהלכה הפכו החוקרים כל אבן ובדקו כל חשד וכיוון חקירה".

עוד ציינו במשטרה: "כלל מהלכי החקירה בוצעו כדין בכפוף לכלל האישורים הרלוונטיים ובהתאם לחוק ולנהלים. בזכות חקירה זו פוענחו מקרי הרצח והמחבל הועמד לדין".

יהודה ותמר כדורי ז"ל מעצר חשודים חשד לרצח ניתאי כדורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד