כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
העקיצות לטראמפ

ביידן צחק על עצמו: "מקבלים פחות ממני בסקרים"

נשיא ארצות הברית החזיר את המסורת של מפגש עם כתבי הבית הלבן לאחר שש שנים, וצחק על עצמו כשהזכיר את הסקרים הלא-מחמיאים לו. הוא עקץ את קודמו בתפקיד: "היתה לנו מגיפה נוראית, ואז גם שנתיים של קורונה"

ביידן צחק על עצמו: "מקבלים פחות ממני בסקרים"
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן החזיר את המסורת ואירח את כתבי הבית הלבן לארוחה השנתית לאחר שש שנים שבהם לא התקיימה, בגלל טראמפ ומגיפת הקורונה.

ביידן, שהיה עליז ושמח מתמיד, צחק על עצמו בפני אנשי התקשורת כשהזכיר את מצבו בסקרים: "ממש שמח להיות פה לצד האנשים היחידים בציבוריות האמריקנית שמקבלים פחות ממני בסקרים".

הוא גם עקץ את קודמו בתפקיד, נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שלא קיים את המסורת, ואמר: "זו הפעם הראשונה שבה נשיא משתתף בנשף זה שש שנים. זה מובן – הייתה לנו מגפה נוראית, ואחר כך עוד שנתיים של קורונה".

בעקיצה נוספת לנשיא לשעבר, שממשיך גם כיום לפזר טענות מופרכות על "זיוף" הבחירות שבהן הפסיד לביידן, הוסיף הנשיא: "רק תחשבו שקודמי היה מגיע השנה לנשף הזה. זו הייתה הפיכה אמיתית".

ביידן לא שכח גם את יריבו ברמה העולמית, פוטין, והזכיר למנחה הערב: "החדשות הטובות הן היא שכעת אתה יכול לרדת על נשיא ארה"ב. בניגוד למוסקבה, לא ישלחו אותך לכלא".

ג'ו ביידן עיתונאים הבית הלבן דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד