י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בן גביר דרש תשובה מליאון

רכוש עיריית ירושלים עבור מחאה בשייח' ג'ארח; העירייה: "נחדד נהלים"

תיעוד מתוך הרשתות החברתיות מעלה כי רכב תפעולי של עיריית ירושלים - הוביל אוכל וציוד לטובת מחאה ערבית בשכונת שייח' ג'ארח. חה"כ איתמר בן גביר שיגר שאילתא לראש העירייה ליאון: "אירוע חמור" | בעקבות פניית 'בחדרי': עיריית ירושלים מודיעה שתחדד את הנהלים

רכוש עיריית ירושלים עבור מחאה בשייח' ג'ארח; העירייה: "נחדד נהלים"
אהל המחאה \ בן גביר צילום: צילום מסך

רכוש של עיריית ירושלים שימש עבור "סעודת מחאה" של בני שייח' ג'ארח שבירושלים. חבר הכנסת איתמר בן גביר דרש תשובה מראש העירייה משה ליאון, כאשר פנייתנו - בעירייה מודיעים שיחדדו את הנהלים.

בתיעוד מתוך שידור חי בפייסבוק בשבוע האחרון נראים כמה מהתושבים הערבים המתגוררים בשכונת שמעון הצדיק מקיימים את מה שלדברי בן גביר במכתבו לראש העירייה הייתה "סעודה מחאה", בהובלת אבו אל חומוס, שהורשע בעבר בעבירות לאומניות.

לקראת קיום הסעודה מגיח רכב תפעולי, שעל פי הכתוביות שמוצמדות אליו מאחור, מתופעל על ידי עיריית ירושלים, כאשר לאחר מכן נראים כמה ממשתפי הסעודה לוקחים ארגזי אוכל עבור הארוחה שהתקיימה במקום.

רכוש העירייה לטובת מחאה\\\\מתוך שידור חי בפייסבוק

"אין ספק כי מדובר באירוע חמור המסמל ביטוי לתמיכת עיריית ירושלים בסעודות מחאה של מחבל מורשע", כתב חבר הכנסת בן גביר במכתב ששיגר לראש העירייה משה לאון, תוך שהוא טוען שזה "מהווה פגיעה חמורה בתושבי נחלת שמעון הצדיק מסעודות אלו והצקות חוזרות ונשנות מצד שכניהם הערבים בכלל".

יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', שלפני כמה שבועות העביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק, ביקש מליאון לבחון מופעל שימוש ברכוש ל"צורך מחאות המפרות את השקט בשכונות ירושלים", ולבצע בירור.

בעיריית ירושלים מסבירים הבוקר בתגובה לבחדרי חרדים' כי מדובר ב"רכב בבעלות קבלן בשירות העירייה ומופעל על ידיו", ושהנסיעה "בוצעה על ידי קרוב משפחתו של הקבלן, אשר לקחה את הרכב מהמוסך וביצע אותה בלא ידיעת הקבלן והעירייה".

בעקבות פנייתנו, בעירייה מוסיפים ומודיעים: "נפעל לחידוד הנהלים בקרב נותני שירות הכפופים לעירייה בכל הנוגע לשימוש בפעולה אלו", לשון התגובה.

שייח ג'ראח עיריית ירושלים איתמר בן גביר משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}