י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אביו בכלא

צפו: בן 3 חודשים נחטף מביתו לאור יום

גבר זר נראה במצלמות אבטחה חוטף תינוק בן 3 חודשים מבית בקליפורניה, המשטרה פרסמה תיעוד מצילומי מצלמות אבטחה | בתיעוד נראה החשוד צועד על המדרכה כשהוא אוחז בתינוק. שלושה חשודים נעצרו | צפו

צפו: בן 3 חודשים נחטף מביתו לאור יום
חטיפת תינוק צילום: מתוך מצלמת אבטחה

המשטרה בקליפורניה מחפשת נואשות אחר תינוק בן 3 חודשים שנחטף על ידי זר מדירת משפחתו בסן חוזה בקליפורניה ארה"ב, בזמן שסבתו פרקה מצרכים. החוטף נכנס לבית בסביבות השעה 13:00 ביום שני האחרון ויצא עם התינוק, העונה לשם ברנדון קיילר, שהיה לבוש בחולצה ארוכת שרוולים מעוטרים בדינוזאורים, כך מסרה משטרת סן חוזה.

המשטרה פרסמה תיעוד מצילומי מצלמות אבטחה, בתיעוד נראה החשוד צועד על המדרכה כשהוא אוחז במנשא שחור עם עיטור לבן מכוסה בשמיכה לבנה. "המשפחה לא מזהה את החשוד הזה", כתבה המשטרה בציוץ בטוויטר. אך לאחר מספר שעות האיש נעצר עם עוד שני חשודים.

חטיפת התינוק בקליפורניה - מצלמת אבטחה

קצין המשטרה כריסטיאן קמרילו אמר שהתינוק ברנדון היה תחת השגחת סבתו בזמן שאמו הייתה בעבודה, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה ABC7. אביו של הילד יושב כעת בכלא. הסבתא בדיוק חזרה עם נכדה ממסע קניות והוציאה מצרכים ממכוניתה בזמן שהתינוק היה בחדר שינה בקומה העליונה. השוטרים אמרו שהתינוק נשאר לבד לא יותר מכמה דקות.

"בפרק הזמן הקצר הזה, מישהו נכנס לדירה ויצא עם התינוק", סיפר קמרילו לכתבים במהלך תדרוך לעיתונאים. הסבתא לא ראתה את הגבר נכנס לדירה ויוצא עם התינוק, כך לדברי השוטרים. סוכני FBI היו אתמול בלילה באזור, ועברו מדלת לדלת באזור ותשאלו עדי ראיה פוטנציאליים.

לאחר שעות ארוכות נמצא התינוק. "בייבי ברנדון אותר", צייצה ביום שלישי משטרת סן חוזה בטוויטר, והוסיפה כי הוא "נלקח לבית חולים מקומי כאמצעי זהירות אבל הוא אותר בחיים". הם לא ציינו היכן נמצא הילד הקטן. "מיליון תודות לכל מי שעזר".

קליפורניה חטיפת תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}