ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
מימוש חלומות

קופת חיסכון: זאת הדרך הכי נכונה להשקיע את כספכם

בנוסף להגדלת ההון האישי, קופת חיסכון תעניק לכם את האפשרות לקבל עד 80% מהסכום בהלוואת בלון לטווח של 7 שנים בריבית הנמוכה ביותר בשוק ועוד הטבות מפתיעות נוספות - הכל בכתבה שלפניכם

קופת חיסכון: זאת הדרך הכי נכונה להשקיע את כספכם
תוכנית חיסכון צילום: FREEPIK

קופת החיסכון שלנו היא לא סתם קופת חיסכון, היא אמנם מתנהגת כמו קופת חיסכון רגילה ושומרת לך על הכסף, אך במקביל גם מניבה רווחים ומסייעת להגדיל את ההון הראשוני. נשמע טוב? עוד לא הגענו לדובדבן שבקצפת, הקופה שלנו היא היחידה שתעזור לכסף שלך לגדול באמצעות מסלול השקעה מיוחד שיאפשר לך להתקדם ולהרוויח אחוזים משתלמים בצורה בטוחה ומשתלמת.

השאיפה של כל משקיע היא השקעה בטוחה ונטולת סיכונים, המניבה את אחוז הרווח המקסימלי, אמנם לנוסחה המושלמת טרם נמצא הפיתרון, אך התהליך אותו בנינו ב׳מני גרופ׳ מעניק לכם את הדבר הקרוב ביותר לזה.

תחילת התהליך הינה השקעת הכסף בקופת החיסכון, שם ניתן להרוויח כ-7% שנתי על הסכום המופקד בקופה. לאחר ההפקדה, ניתן לקבל עד 80% מהסכום בהלוואת בלון לטווח של 7 שנים בריבית הנמוכה ביותר בשוק, פריים מינוס חצי. בפרק הזמן הזה, ניתן להשקיע את הכסף באפיקים מקבילים, ולהרוויח על אותו סכום אחוזי רווח נוספים לשנה. כך למשל תוכלו להרוויח על סכום הכסף שלכם את אחוזי הריבית בקופת החיסכון, ולהוסיף עליו אחוזי רווח נוספים שיתקבלו מהשקעה נוספת.

עם מסלול ההשקעה של ׳מני גרופ׳ החלומות שלכם יתממשו מהר יותר, ובטוח יותר.

השאירו פרטים ליצירת קשר ועלו על המסלול הבטוח להצלחה>>>


קופת חיסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}