י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
"עידית נפלה בפח"

אביר קארה עושה סוף לשמועות: "ההצעה בתוקף"

חבר הכנסת אביר קארה לא ממהר להתפטר מהקואליציה, ובהודעה ששלח לפעיליו הוא מבטיח שהוא יעשה הכול כדי שישראל לא תלך לבחירות: "בראש סדר העדיפויות שלי כרגע - לנסות ולייצב את המערכת". הוא מגלה מה אמר לשיקלי וסילמן ואומר: "ההצעה אליהם עדיין בתוקף"

אביר קארה עושה סוף לשמועות: "ההצעה בתוקף"
אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת אביר קארה עדיין מסומן באופוזיציה כעריק שיכול לשים סוף לממשלה, אך בהודעה לפעיליו הוא אומר שיעשה הכול בכדי שלא יתקיימו בחירות ואומר שההצעה לחבריו שכבר ערקו - בתוקף.

הסגן במשרד ראש הממשלה עדכן את פעיליו והגיב לפרישתה של סילמן שגרמה למשבר בקואליציה: "עידית סילמן נפלה בפח. היא עמדה תחת מכבש של לחצים כבדים מאוד, הכפשות, קללות והפגנות ונכנעה".

"אבל צריך לומר את האמת - לליכוד אין ממשלה חלופית בכנסת הזאת. שלחתי את עידית ואת שיקלי לבדוק אם יש - עד כה נראה שהאופציה היחידה היא הליכה לבחירות. יכול להיות שנגיע לשם. אעשה כל מאמץ שזה לא יקרה!!", הוא אומר.

"בראש סדר העדיפויות שלי כרגע - לנסות ולייצב את המערכת, לתת צ׳אנס לממשלה הנוכחית לפעול למען האזרחים ולהשלים את הרפורמות החשובות, לאפשר לצה"ל ולממשלה לחסל את הטרור מבלי לגרור את המערכות לעוד שנים של בחירות והכפשות". 

קארה גם מגלה מה אמר לשיקלי וסילמן בשיחות שלאחר פרישתה: "אמרתי לשיקלי ולעידית - בואו נחבור למען האזרחים ששלחו אותנו ולא למען פוליטיקאים כאלו ואחרים, נוכל להביא יחד הישגים לציבור הרחב, למחנה הלאומי".

"אם לא יצליח - תמיד אפשר ללחוץ על כפתור הבחירות בעתיד. הם טרם קיבלו את הצעתי, אבל ההצעה- בתוקף", הוא אומר.

הוא מסכם וכותב, "נוצרה הזדמנות חסרת תקדים לכל הפוליטיקאים בכנסת לעבוד יחד למען האזרח הפשוט שכורע תחת נטל יוקר מחייה, לעבוד למען היזמים שמבקשים להצליח מול מערכת שמציבה בפניהם אלף ואחד חוקים עקומים".

עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}