ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
סירב לעזוב את עבודתו

היועץ לא מאשר: המינוי של שקד תקוע

לאחר ששרת הפנים החלה לקדם את מינויו של קובי אלירז, יועצם של ארבעה שרי ביטחון בעבר, הוא התבקש לעזוב את שאר עיסוקיו ולחתום על כך בטופס ניגוד עניינים. אלא שהוא רצה להמשיך לעסוק בכמה פרויקטים במקביל - והיועץ המשפטי של משרד הפנים לא מאשר, והמינוי ככל הנראה לא יצא לפועל | אלירז: "דרישות מחמירות"

היועץ לא מאשר: המינוי של שקד תקוע
קובי אלירז צילום: Hillel Maeir/Flash90

היועץ המשפטי של משרד הפנים מסרב לאשר את מינויו של קובי אלירז, מועמדה של שרת הפנים איילת שקד, לתפקיד יו"ר מנהלת הישוב היהודי בחברון.

אלירז, כפי שדיווחנו, היה אמור להתמנות לתפקיד במקומו של הרב הלל הורוביץ, שהחליט להתפטר לאחר שהוא מועמד לתפקידים אחרים בהם מנכ"ל הרבנות הראשית, כמועמדתה של השרה שקד.

אלא שבמשרד הפנים ביקשו מאלירז, שכיהן בעבר כיועצם של ארבעה שרי ביטחון בהם של רה"מ הנוכחי בנט, שיוותר על עיסוקיו באופן מוחלט, שכוללים כמה פרויקטים שהוא מפתח ביהודה ושומרון. הוא, מצידו, היה מוכן לצמצם את כמות הפרויקטים אך להמשיך ללוות כמה פרויקטים שהוא עוסק בהם היום.

אלא שמבחינת משרד הפנים ראש ראשות מקומית לא יכול לעבוד בשום דבר במקביל לעבדותו, והם ביקשו שאלירז יחתום בהסכם ניגוד עניינים שהוא לא עוסק בשום דבר במקביל לעבדותו כיו"ר המנהלת בעיר האבות.

אלירז, כאמור, סירב ועל כן היועץ המשפטי של משרד הפנים מסרב לאפשר את מינויו, למרות שהוא מינוי זמני עד לקיום הבחירות שאמורות להתקיים בישוב במהלך השנה הקרובה. כעת ייתכן ואולי השרה שקד תנסה לקדם מועמד אחר.

קובי אלירז מסר בתגובה: "הייתה לי כוונה לתרום להתיישבות בחברון כמינוי זמני לשנה. לצערי זה לא הסתייע בשל הדרישות המחמירות של הייעוץ המשפטי בעניין הסדר ניגוד העניינים".

מטעמה של השרה שקד העדיפו שלא להגיב.

הישוב היהודי בחברון איילת שקד קובי אלירז משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}