ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"שוב גפני בוועדת כספים?"

קארה חושף שיחות עם סילמן ושיקלי: "אין ממשלה אחרת"

אחרי דיונים שקיים עם חברי סיעתו, אלה שפרשו מהקואליציה ואלה שלא, חבר הכנסת אביר קארה כבר לא ממהר לצאת מהממשלה וחושף שסילמן ושיקלי בדקו ומצאו שאין ממשלה חלופית: "לא ברור הריצה המטורפת הזאת לבחירות". יחד עם זאת הוא אומר כי אם לא יקיימו את מה שהוא רוצה, "נחשב מסלול מחדש"

קארה חושף שיחות עם סילמן ושיקלי: "אין ממשלה אחרת"
אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מעל לחצי שבוע עבר מאז פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה, ונראה כי נפילת הממשלה רחוקה מאוד מכפי שצפו באופוזיציה בהפגנה שהתקיימה ברביעי האחרון על ביטחון ישראל, שהייתה מעין מסיבת סיום לממשלה.

אחד מהבולטים שסומנו כעריק פוטנציאלי הוא אביר קארה, שהתייעץ עם חבריו למפלגה ועל פי הדיווחים דחף להקים קבוצה נפרדת עם הפורשים עמיחי שיקלי ועידית סילמן. אלא שהבוקר הוא נשמע כבר אחרת.

בראיון ל'חדשות 12' קארה אומר כי המצב הפוליטי שנוצר הוא הזדמנות להביא הישגים אמיתיים, ולהעביר את הכוח לידיו ולידי שקלי. הוא אומר כי ביקש משיקלי וסילמן שיבדקו לו את החלופה להקמת ממשלה ימנית, כנראה עם 'תקווה חדשה', אך לדבריו אין אופציה כזאת.

"שקלי הסכים איתי אבל בפועל הוא משמש קבלן הריסות של ביבי. אנחנו לא צריכים בחירות מיותרות כרגע, ולא צריכים עוד שנתיים בלי תקציב. אפשר לתת צ׳אנס לממשלה הנוכחית לתת לנו את ההישגים שאנחנו רוצים להביא לציבור. בינינו אין ממשלה אחרת".

"לצערי הוא לא שם - ולכן לדעתי הוא הוא לא מחפש הישגים ימניים אלא פועל בשירות נתניהו להפיל את הממשלה ותו לא. זאת טעות וזאת זכותו כמובן".

הוא מצהיר כי ידרוש מהקואליציה להביא הישגים ימניים. בין רשימת ההישגים שידרוש צפויים להיכלל גם קיום הסדר הישוב אביתר, התיישבות, הישגים ימניים כלכליים, בהם רפורמות בבשר ובעוף, רשת ביטחון לעצמאים ועוד.

קראה מוסיף, "אם הקואליציה הנוכחית תדע לספק לי את זה כמו שהיא סיפקה לי הישגים - אחלה. אם לא - נחשוב קדימה. אבל למהר ללכת לבחירות שוב? לכאוס הזה של הכפשות? של היעדר תקציב? שוב לא תהיה ממשלה? - ומה נקבל? שוב גפני בוועדת כספים?".

"לא ברור הריצה המטורפת הזאת לבחירות מי שיעשה את זה כתם גדול יהיה עליו אני חושב שאת אותה הזדמנות בדיוק יש גם לעידית. ביקשתי משיקלי ועידית לבדוק אם יש ממשלה חלופית לאומית".

"האמת היא שאין. פשוט אין. ולמען האמת גם אם נלך לבחירות ככל הנראה לא תהיה. במקום ממשלה באוויר והבטחות על הקרח יש לי ממשלה ביד והבטחות שאני יודע לעמוד בהן ואם לא יקרה נחשב מסלול מחדש". כך אמר.

אביר קארה עידית סילמן עמיחי שיקלי פרישה מהממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד