כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
יצא בכיסא גלגלים

תיעוד יוצא דופן: החסידים והשוטרים דולקים אחר הפורץ

פורץ סדרתי שהסתובב בחודשים האחרונים ברחבי וויליאמסבורג, נתפס על ידי ארגון השומרים בזמן שפרץ לדירה. בעת ניסיון המעצר תועדו עשרות חסידים רודפים אחריו יחד עם השוטרים. הפורץ נתפס מדלג על הגג בניסיון להימלט

תיעוד יוצא דופן: החסידים והשוטרים דולקים אחר הפורץ
הפורץ הסדרתי נתפס בוויליאמסבורג צילום: צילום Yeshiva world news

פורץ סדרתי נתפס על ידי ארגון השומרים בוויליאמסבורג בברוקלין ניו יורק, בזמן שפרץ לדירה. בעת ניסיון המעצר נראו עשרות חסידים רודפים אחריו יחד עם השוטרים המקומיים. הפורץ נתפס כשניסה לדלג בין חצרות בזמן שנמלט.

האירוע החל כשהמתנדבים אמש (רביעי) אחר הצהריים בעקבות דיווחים על גבר שנראה נמלט ממדרגות חירום לאחר שכנראה ניסה לפרוץ לדירות. כך דווח אתר Yeshiva world news.

עם הגעתם לזירה, לא הצליחו השומרים לאתר את האיש והחלו לערוך חיפושים בדירות סמוכות. בינתיים התאסף קהל רב ברחוב. מספר דקות לאחר מכן, קיבלו השומרים שיחה נוספת, הפעם מאדם שדיווח כי הוא רואה חשוד רץ בחצר אחורית לאחר שפרץ לדירה.

חסידים ושוטרים רודפים אחרי פורץ\\\\ צילום: השומרים וויליאמסבורג

השומרים הגיעו במהירות לרחוב ממנו הגיעה השיחה, ושמרו על קשר חזותי עם החשוד בזמן שניסה לקפץ מחצר לחצר בניסיון להימלט. בסופו של דבר החשוד הגיע לבית הכנסת, שם המתינו לו מתנדבי השומרים ושוטרים ממשטרת ניו יורק שהגיעו באותו זמן. החשוד נלקח למעצר בכיסא גלגלים לאחר שנפצע במהלך מנוסתו. בהמשך התברר כי החשוד פרץ למספר דירות.

ארגון השומרים וויליאמסבורג משטרת ניו יורק פורץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד