י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עימות סוער על רקע הפיגועים

סמוטריץ׳ תקף: "ממשלה עם תומכי טרור" | כהנא: "ציוץ נתעב"

פוליטיקה על גב הקורבנות? עימות סוער הבוקר בין יו"ר הציונות הדתית לאיש 'ימינה' השר כהנא על רקע מתקפה של הראשון נגד הקמת ממשלה עם תומכי טרור | "להתבצר בלשכות המפוארות ואפילו לא להגיע להלוויות הנרצחים זה שפל מוסרי וערכי וזה מעשה מתועב. ‏למחות על כך זו חובה מוסרית וערכית!"

סמוטריץ׳ תקף: "ממשלה עם תומכי טרור" | כהנא: "ציוץ נתעב"
בצלאל סמוטריץ/מתן כהנא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות בין יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', לנציג 'ימינה', השר לשירותי דת מתן כהנא, אחרי שסמוטריץ' האשים את 'ימינה' בהקמת ממשלה לצד רע"מ, ברמיזה שאינה פועלת מספיק נגד הטרור ששוטף את הרחובות, כהנא השיב לו במתקפה "ציוץ מתועב".

הבוקר (שישי) פרסם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תמונה של 11 הנרצחים בפיגועים בבאר שבע, בחדרה ובבני ברק, לצד הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם".

>>> כל הכתבות והעדכונים אודות הפיגוע בבני ברק

כשהוא מוסיף וכותב: "גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד‬⁩ וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור...".

השר לשירותי דת כהנא השיב לו במתקפה וכתב: "ציוץ מתועב". הוא האשים והוסיף, "הטרור נגד יהודים לא התחיל לפני 9 חודשים. ‏הטענות האלה הן שפל ערכי וניצול ציני של האבל הכבד. ‏נלחמנו בטרור בעבר, ונמשיך להלחם בו בעתיד".

יו"ר סיעת 'ימינה', ח"כ ניר אורבך תקף גם הוא וכתב: "אם צריך הוכחה למה לעולם לא תהיה מנהיג הציונות הדתית זה הציוץ העלוב הזה שכל מטרתו בשבוע הקשה הזה היא להרבות ריב ומדון בעם ישראל".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב למתן כהנא וחברי 'ימינה' וכתב: "לשרוף אולפנים ולשקר ביודעין לבוחרים זהו שפל מוסרי. ‏להקים ממשלה עם השמאל הקיצוני והתנועה האיסלאמית שהזהרת רק חודש קודם מחיבור איתם זהו שפל ערכי. ‏לראות איך מרגע הקמת הממשלה האלימות בקרב ערביי ישראל זוקפת קומה ואנו ניצבים בפני גל טרור של ערבים ישראלים שלא היה כמותו ולהתבצר בלשכות המפוארות ואפילו לא להגיע להלוויות הנרצחים זה שפל מוסרי וערכי וזה מעשה מתועב. ‏למחות על כך זו חובה מוסרית וערכית!".

גל טרור בצלאל סמוטריץ מתן כהנא מפלגת ימינה מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}