כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
לאחר מחלה קשה

אביו של החייל שישב בשבי החמאס הלך לעולמו

לאחר מאבק במחלה קשה, הלך היום לעולמו נועם שליט ז"ל, אבי של החייל החטוף/משוחרר גלעד שליט והוא בן 68. הלוויתו מחר במצפה הילה בחוג המשפחה והחברים

אביו של החייל שישב בשבי החמאס הלך לעולמו
נועם שליט ז"ל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו היום (רביעי) לאחר מאבק ממושך במחלה קשה והוא בן 68. נועם שליט היה פעיל מאד לאחר חטיפת בנו ב-2006 על ידי ארגון הטרור חמאס והוביל מאבקים רבים עד לשחרור בנו במסגרת חילופי שבויים.

תקופה קצרה לאחר שחרור בנו, הוא הודיע ב-2013 כי הוא מצטרף למפלגת העבודה וניסה להתמודד בפריימריז לרשימת המפלגה לכנסת, מהלך שגרר ביקורת גם מימין וגם משמאל. אך המהלך לא צלח, שכן  עם היוודע התוצאות, התברר כי נועם שליט לא הצליח להתברג במקום ריאלי, הוא סיים במקום ה-39. אגב באותם ימים הודיע יאיר לפיד על הקמת מפלגת 'יש עתיד'.

הערב הודיעה משפחתו של נועם שליט ז"ל, כי בתום מאבק במחלה קשה הוא נפטר. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו התגורר, מצפה הילה והמשפחה ביקשה מהתקשורת לכבד את פרטיותה ולא לסקר את הלוויה.

בנו גלעד נחטף במעבר כרם שלום ב-25 ביוני 2006 על ידי חמאס, בהיותו חייל בשירות סדיר. הוא הוחזק בשבי החמאס בעזה מעל חמש שנים. הוא שוחרר לבסוף במסגרת עסקה בין ישראל לחמאס ב-18 באוקטובר 2011, שהוביל ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו תמורת 1,027 מחבלים.

גלעד שליט עסקת שליט נועם שליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד