י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הפיגוע הרצחני בבאר שבע

משפחת המחבל התקשרה לתאם ביקור ניחומים וסורבה

משפחתה של דוריס יחבס הי"ד שנרצחה בפיגוע בשבוע שעבר בבאר שבע סירבה היום לבקשת משפחת המחבל להגיע לבית האבלים. שיפור במצבן של הפצועות, אחת מהן שוחררה בסוף השבוע לביתה

משפחת המחבל התקשרה לתאם ביקור ניחומים וסורבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

הבוקר (ראשון) קיבלה משפחתה של דוריס יחבס הי"ד שנרצחה בפיגוע בשבוע שעבר בבאר שבע שיחת טלפון מפתיעה ממשפחתו של המחבל, אשר ביקשו להגיע לבית האבלים לביקור ניחומים, אך משפחתה של הנרצחת סירבה להצעה.

בראיון לרדיו 103fm הסביר גיסה של דוריס, אלי פרז, את הסירוב ואמר: "כולם פה נמצאים באבל הכבד. חוץ מלדבר על כבודה, לא רצינו לדבר בשום פנים ואופן על שום מצב שיכול לקשור את זה לפוליטיקה. אני חושב שזה ממש לא מתאים עם כל הכאב. אפשר להבין את המשפחה שהתנגדו".

על סערת דבריו של השר עמר בר-לב בהלוויה, אמר אלי פרז: "דיברתי איתו (בלוויה) לא התייחסתי לטעות שלו כי היא יכולה לנבוע מכל מיני לחצים מסביב. אפשר להבין ואפשר לא להבין, אבל ביקשתי שידגיש שדוריס נרצחה כי הייתה יהודייה, ואת זה לא שמעתי...".

בתוך כך, מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר היום כי הילה אביסרור, אחת הפצועות מהפיגוע השתחררה בסוף השבוע לביתה. מצבה של הפצועה השנייה מהפיגוע מוסיף אף הוא להשתפר, והיא הועברה מהיחידה לטיפול נמרץ למחלקה הרגילה.

הפיגוע בבאר שבע ניחומים דורית יחבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}