י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
דקר שוטר ונמלט

בבית קרובת משפחתו: נלכד המחבל שביצע פיגוע בירושלים

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד כי ביצע את פיגוע הדקירה מוקדם במהלך פעילות משטרתית בשכונת ראס אל עמוד בעיר, במהלכו נפצעו שני שוטרים | החשוד אותר בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה

בבית קרובת משפחתו: נלכד המחבל שביצע פיגוע בירושלים
כוח מג"ב בראס אל עמוד צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

המשטרה לכדה הערב (ראשון) את המחבל שדקר מוקדם יותר שני שוטר במהלך פעילות משטרתית בשכונת ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים. מחקירה ראשונית עולה כי המחבל בן ה-23, תושב ג'אבל מוכבר, התקרב לעבר שוטר שטיפל באירוע הצתה, שלף סכין ודקר את אותו. מייד לאחר מכן נמלט מהמקום.

כתוצאה מהדקירה, פונה השוטר כשמצבו הוגדר באורח בינוני לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. שוטר נוסף שנפגע באורח קל עם פציעה ביד מטופל במקום.

פעילות המשטרה לאיתור המחבל בפיגוע דקירה בראס אל עמוד

כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר המחבל שנמלט מהזירה. מפקד המחוז קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיגוע במהלכה הנחה את המפקדים על חלוקת גזרות וביצוע סריקות נמרצות במטרה לאתר את המחבל שנמלט וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

לפני זמן קצר, במהלך פעילות אינטנסיבית תוך סריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את המחבל בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה.

ממ"ז ירושלים ציין בהערכת מצב לאחר מעצרו של המחבל: "תגובה מהירה של כוחות המשטרה ומג"ב מיד עם קרות האירוע, תוך סריקות מקצועיות ופעילות נחושה, הביאה לאיתור ומעצר המחבל. נמשיך לפעול אל מול איומי הטרור במתווים השונים על מנת להגן על האזרחים והשוטרים".

פיגוע דקירה דקירת שוטר ראס אל עמוד תפיסת מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}