ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
מקדם הדבקה מדאיג

עלייה חדה: 6,521 מאומתים • עדכון יומי

על פי עדכון משרד הבריאות, מקדם ההדבקה(R) מזנק ועומד על 0.91% | עלייה גם במספר המאומתים שהתגלו אתמול | במשרד הבריאות חוששים מווריאנטים חדשים העלולים להתפרץ ולהתפשט

עלייה חדה: 6,521 מאומתים • עדכון יומי
חיסון ילדים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

משרד הבריאות מעדכן הבוקר(שלישי) את נתוני תחלואת הקורונה, ונראה כי מגמת העלייה נמשכת וגורמת לדאגה במשרד הבריאות. על פי העדכון מספר המאומתים החדשים שהתגלו אתמול עומד על 6,521 מאומתים חדשים לנגיף הקורונה, וזאת מתוך 67,596 בדיקות לגילוי הנגיף שנערכו.

מקדם ההדבקה(R) שנמצא בימים האחרונים במגמת עלייה, רושם הבוקר עוד עלייה מדאיגה. על פי העדכון עומד מקדם ההדבקה על 0.91%. אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך להדאיג, אך לפי עדכון משרד הבריאות יורד מעט ועומד על 9.65% מכלל הבדיקות שנערכו אתמול.

יחד עם זאת, מספר החולים קשה נמצא בירידה, ועל פי העדכון הבוקר ישנם 340 חולי קורונה שמצבם מוגדר קשה, ומתוכם 148 מונשמים. מפרוץ המגיפה לפני כשנתיים ועד עתה נפטרו ל"ע במצטבר 10,392 בני אדם מקורונה.

הנתונים הללו המצביעים על בלימה בדעיכת הגל החמישי וזן האומיקרון, גורמים לדאגה רבה במשרד הבריאות ומעלים חשש מפני התפרצות והתפשטות של וריאנטים נוספים כדוגמת ה"דלתאקרון" וה-BA2. אך למרות דיווחים שונים אתמול בתקשורת, במשרד הבריאות מדגישים היום כי לעת עתה לא אותרו דגימות של וריאנט הדלתאקרון בישראל.

עדכון קורונה יומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד