כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
במעמד רבנים וראשי הארגון

מתנדבי זק"א התכנסו ביום הילולת משה רבינו ע"ה

מאות מתנדבי זק"א התכנסו לערב מיוחד ביום הילולת משה רבינו במספר מוקדים ברחבי הארץ • במעמדים השתתפו רבנים וראשי הארגון אשר נשאו דברים בשבחם של המתנדבים שמוסרים את נפשם למען כבוד המת

מתנדבי זק"א התכנסו ביום הילולת משה רבינו ע"ה
אירוע למתנדבי זק"א ב-ז' אדר צילום: באדיבות המצלם

בסוף השבוע האחרון התכנסו מתנדבי זק"א בצפון, בירושלים, בדרום ובשפלה לערב עיון וגיבוש לכבוד יומא דהילולא של משה רבנו זיע"א. בירושלים התכנסו המתנדבים מבית שמש, קרית יערים, ביתר עילית וירושלים לסעודת מצווה כנהוג ע"י אנשי חברה קדישא ואנשי חסד של אמת המטפלים בנפטרים במהלך ימות השנה.

בערב המיוחד השתתפו הרב חיים דביר חבר ועד רבני זק"א, הרב דוב בקשט, הרב שמעון שוקרון רב המשטרה במחוז ירושלים, דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, רע"ן מתנדבים מחוז ירושלים סנ"צ דוד מלכה, בנצי אוירינג מפקד זק"א מחוז ירושלים, מאיר אקער קמב"ץ זק"א ירושלים, מפקדי הסניפים ומתנדבי המחוז.

במהלך הערב מסר הרב דב בקשט ר"צ קרית יערים את מכתבו של נשיא ועד רבני זק"א הגאון הגדול רבי אביגדור נבנצאל שחיזק את המתנדבים על עבודתם החשובה במתן כבוד המת במסירות ובנחישות רבה.

הרב חיים דביר מסר הרצאה הלכתית ושו"ת בנושא כבוד המת וטיפול בנפטרים מאיסוף הממצאים בזירה ועד לקבורה בקבר ישראל. במעמד נשא דברים הרב שמעון שוקרון רב המחוזי במשטרה, שאמר בדבריו כי, "מתנדבי זק"א ממשיכים את הפעולה של משה רבנו שהיה הראשון שעסק בחסד של אמת, אני שמח שנפל בחלקי לעבוד אתכם יחד ולראות את פעילות הקודש שאתם עושים למען עם ישראל".

סנ"צ דוד מלכה רע"ן מתנדבים, אמר "בתפקידי אני אחראי על כל היחידות המיוחדות של המתנדבים שפועלים במחוז ירושלים, יש לציין לשבח את מתנדבי זק"א העושים ימים ולילות למען תושבי העיר והאזור". יצוין כי את הכנס הנחה בטוב טעם הרב מאיר אקער קמב"ץ זק"א מחוז ירושלים ומזכיר ועד רבני הארגון.

בצפון נפגשו המתנדבים בחיפה לסעודת מצווה סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם, הרב אנשל פרידמן מפקד זק"א מחוז צפון ורב מחוז צפון \ חוף במשטרה מסר הרצאה מרתקת בנושא הלכות כבוד המת. הודה למתנדבים על פעילות הקודש שהם עושים במהלך כל ימות השנה וביקש למסור תודה מיוחדת לנשים שמאפשרות למתנדבים לצאת בכל שעה.

מתנדבי מחוז דרום נפגשו לסעודת מצווה באשדוד, הרב אברהם דרעי מפקד זק"א לכיש מסר שיעור הלכתי ולאחר מכן נערכה סעודת מצווה במקום.

דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, אמר "מתנדבי זק"א הם חוד החנית של חסד של אמת בארץ ובעולם, אנו בהנהלת הארגון עושים הכל בכדי שתוכלו להמשיך לעשות בשטח את מלאכת הקודש שאתם יודעים לעשות בצורה הטובה והמקצועית ביותר".

זק"א ז' אדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד