כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בוקר עצוב בגליל

חולצו ע"י תושבים: שני הקשישים נספו בשריפה

כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותם של זוג הקשישים אשר חולצו מדירתם הבוערת בגליל המערבי | במחוז חוף של כבאות והצלה הוקם צוות חקירה לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה

חולצו ע"י תושבים: שני הקשישים נספו בשריפה
הזירה בירכא צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זוג קשישים, בעל ואישה בשנות השמונים לחייהם, נספו בשריפה שפרצה הבוקר (ראשון) ביישוב ירכא שבגליל המערבי. השניים חולצו מהדירה הבוערת ע"י תושבי המקום טרם הגעת כוחות הכיבוי. לוחמי האש פעלו לכיבוי הדליקה ושחררו עשן מהמבנה. הוקם צוות חקירה ממחוז חוף לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותם של גבר ואישה כבני 80 שחולצו מהדירה כשהם סובלים משאיפת עשן.

חובש בכיר במד"א מוחמד עלי סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו עשן עולה מתוך אחד הבתים. אזרחים שהיו במקום חילצו אלינו את 2 הנפגעים, גבר ואישה כבני 80 כשהם מחוסרי הכרה לאחר ששאפו עשן. ביצענו בדיקות רפואיות ופעולות החייאה אבל הפגיעה הייתה קריטית ובסופם נאלצנו יחד עם רופא מקומי לקבוע את מותם."

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בבדיקת הנסיבות "המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות שריפה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שריפה עם נפגעים שפרצה בדירת מגורים בכפר ירכא", נאמר בהודעת המשטרה.

 

שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד