י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הלחץ מבית יכריע?

עשיר רוסי מבטיח מיליון דולר לקצין שיעצור את פוטין

איש עסקים רוסי פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו הבטיח כי קצין שיעצור את פוטין ויביא אותו למשפט על פשעי מלחמה, יקבל פרס בסך מיליון דולר

עשיר רוסי מבטיח מיליון דולר לקצין שיעצור את פוטין
דולרים צילום: unsplash

בפוסט שפרסם במהלך השבוע היזם הרוסי אלכס קונניקין, ברשתות החברתיות, הוא מבטיח פרס על סך מיליון דולרים לקצין בצבא הרוסי שיעצור את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין באשמת פשעי מלחמה.

"אני מבטיח לשלם מיליון דולר לקצינים אשר, בהתאם לחובתם החוקתית, יעצרו את פוטין כפושע מלחמה לפי החוקים הרוסיים והבינלאומיים", כך בפוסט שפרסם היזם הרוסי אלכס קונניקין.

לדבריו, "פוטין אינו הנשיא הרוסי כייוון שעלה לשלטון כתוצאה ממבצע מיוחד של פיצוץ בנייני דירות ברוסיה, ולאחר מכן הפר את החוקה על ידי חיסול בחירות חופשיות ורצח מתנגדיו".

"כאזרח רוסי, אני רואה זאת כחובתי המוסרית להקל על דמוניזציה של רוסיה. אמשיך בסיוע לאוקראינה במאמציה ההרואיים לעמוד במתקפה של פוטין", הוסיף איש העסקים. לפוסט צורפה תמונה של תמונה פוטין עם המילים "מבוקש: מת או חי. ולדימיר פוטין על רצח המוני".

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר בנאום לפרלמנט כי הוא מאמין שהפעולות של רוסיה באוקראינה נחשבות כ"פשע מלחמה".

"מה שראינו עד עכשיו ממשטרו של ולדימיר פוטין, זה שימוש בתחמושת שהם כבר הטילו על אזרחים חפים מפשע, לדעתי זה כבר לגמרי פשע מלחמה", אמר ג'ונסון לפרלמנט הבריטי.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}