י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"עברו הרבה מים בנהר"

תקפה את בנט ונרגשת עד דמעות משירי שבת; הח"כית החדשה של מרצ

קטי פיאסצקי, שתחליף את ח"כ רינאווי זועבי שמונתה ע"י לפיד לקונסולית בשנחאי, תקפה עד לא מזמן באופן בוטה את ראש הממשלה נפתלי בנט. הערב היא מגיבה ומתנערת מהדברים: "עברו הרבה מים בנהר מאז הציוצים האלה"

תקפה את בנט ונרגשת עד דמעות משירי שבת; הח"כית החדשה של מרצ
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

קטי פיאסצקי, הממוקמת במקום העשירי ברשימת 'מרצ', תכנס לכנסת במקומה של ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי שמונתה היום (שלישי) על ידי שר החוץ, יאיר לפיד, לקונסולית הכללית של ישראל בשנחאי. הטענה במערכת הפוליטית היא שח"כ זועבי הורחקה מהכנסת לאחר שהפילה את חוק הגיוס במחאה על חקיקה ערבית שלא קודמה לטענתה.

כצפוי לשנת 2022, לא חלפו מספר דקות מאז נודע כי פיאסצקי מצטרפת למשכן והרשת כבר הוצפה בפנינים מהעבר אותן אמרה/צייצה. "אני לא מבינה מה השמאל מתלהם כנגד בנט שהוא אסון לחברה הישראלית, הרי מישהו צריך ללמד את תלמידי ישראל על נאציזם וגזענות", צייצה קטי פיאסצקי ב-2015. באוגוסט האחרון היא תקפה את בנט וצייצה: "לא אסלח לביבי על זה שהוא גרם לי לשבריר שנייה לא לסלוד מנפתלי בנט".

מנגד, בציוץ יוצא דופן כתבה בחודש יולי האחרון כי "הרגע האהוב עליי בשבוע הוא לעמוד בחלון המטבח בערב שבת ולהקשיב למוסיקה החסידית הבוקעת מהרמקולים שבשכונה החרדית השכנה". לדברי הח"כית החדשה, "האנשים צועדים לבתי הכנסת והמוסיקה מלווה אותם ומנגנת עד לצפירה שמכריזה שהשבת הגיעה. בכל שבוע מחדש, מסיבה לא ברורה, אני נרגשת עד דמעות".

בשיחה עם N12 הערב (שלישי) היא נשמעת מתונה יותר מהתבטאויות העבר: "עברו הרבה מים בנהר מאז הציוצים האלה. בנט הקים מאז ממשלה שהצילה את ישראל מהכאוס הפוליטי ושחרר אותנו מנתניהו שגרר אותנו לבלגן הזה. לא הוגן לשלוף ציוצים מלפני 7 שנים. המציאות הפוליטית השתנתה, בנט השתנה, המערכת הפוליטית השתנתה".

פיאצסקי בירכה על כניסתה וצייצה: "אם הייתי יודעת שזה מה שהולך לקרות היום, הייתי נועלת נעלי עקב שמכבדות את המעמד. מחכה בקוצר רוח להצטרף לסיעה המעולה של מרצ בכנסת. יאללה הפועל!"

 

 

מרצ ג'ידא רינאוי זועבי שנחאי קטי פיאסצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}