י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
במהלך מחאת הסלולר

תיעוד מי-ם: מצלם את השוטרים ונדחף ע"י קצין

מפגין חרדי נדחף ע"י קצין משטרה במהלך הפגנה שנערכה היום נגד חנות סלולר בשכונת גאולה בירושלים | המשטרה: "פורעים הפרו את הסדר תוך יידוי חפצים לעבר הכוחות שנאלצה להגיב תוך שימוש באמצעים לפיזורם והדיפתם"

תיעוד מי-ם: מצלם את השוטרים ונדחף ע"י קצין
הקצין דוחף אברך צילום: מתוך הסרטון

קצין משטרה תועד דוחף חרדי במהלך הפגנה שנערכה היום (שני) נגד חנות סלולר בשכונת גאולה בירושלים. במהלך המחאה התפרעו עשרות קיצוניים שיידו חפצים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום. המפגינים החלו להתאסף בשעות הצהריים המוקדמות, הניפו שלטים וקראו לבעל החנות לקבל את "תעודת הכשרות" של ועדת הרבנים.

מפגין נדחף ע\"י קצין משטרה | צילום: ישי ירושלמי

בתיעוד נראה הקצין רץ לעבר חרדי שצילם את המחאה, כשהוא עומד על המדרכה - דוחף אותו בעוצמה ומפיל אותו אל הקרקע. בתיעוד לא נראה כי החרדי שהותקף פעל נגד הכוחות.

במשטרה הסבירו כי עשרות פורעים ניסו לסכל מעצרו של חשוד באיומים על בעל עסק, תוך שנאלצה להשתמש באמצעים לפיזורם.

"כוחות משטרה ומג"ב הוזעקו בצהריים אל רחוב יחזקאל בירושלים תוך שהחלה במקום התפרעות אלימה שכללה יידוי חפצים לעבר השוטרים על ידי עשרות מתפרעים שניסו לסכל את מעצרו של חשוד באיומים כלפי בעל עסק לממכר סלולר", נאמר בהודעת המשטרה.

בתגובה למעשיהם ולהשלמת הליך המעצר, נאלצו כוחות המשטרה ומג"ב לפעול תוך שימוש באמצעים לפיזורם של המתפרעים ובתוך כך נעצר חשוד נוסף בגין התפרעות והפרת הסדר.

במהלך הפרת הסדר נחבל שוטר ונפצע קלות ממעשיהם של ההמון שהתקהל במקום. שני החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לתיעוד: "במהלך מעצרו של חשוד באיומים כלפי בעלי עסק לממכר סלולרי, החלו עשרות פורעים להפר את הסדר תוך יידוי חפצים לעבר כוחות המשטרה שנאלצה להגיב תוך שימוש באמצעים לפיזורם והדיפתם, לצורך השלמת המעצר והבאתו לחקירה. במקום נעצר חשוד נוסף שהפר את הסדר במהלך ההתפרעות והוא הועבר גם כן לחקירה".

קצין משטרה הפגנה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}