כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
התכתב עם קים ג'ונג-און

טראמפ: לא הורדתי מסמכים של הבית הלבן באסלה

פקידים בממשל טראמפ מצאו שרידים של ניירות מודפסים שסותמים את האסלה בבית הלבן במספר הזדמנויות בתקופת נשיאותו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. לטענתם טראמפ הוא זה ששטף את המסמכים באסלה

טראמפ: לא הורדתי מסמכים של הבית הלבן באסלה
טראמפ בהצהרה בבית הלבן צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מכחיש דיווח לפיו הוא הוריד מסמכים של הבית הלבן לאסלה כשהיה נשיא. "עוד סיפור מזויף, שהורדתי ניירות ומסמכים באסלה בבית הלבן, הידיעה אינה נכון באופן מוחלט, פשוט כתב אחד המציא את זה כדי לקבל פרסום לספר בדוי ברובו", אמר טראמפ בהצהרה.

ההצהרה של טראמפ הייתה בתגובה לספר שייצא בקרוב של כתבת הניו יורק טיימס מגי הברמן, שכותבת על התקריות לכאורה. "הנה כמה דיווחים של הספר, צוות הבית הלבן מצא מעת לעת ניירות שסתמו את האסלה, מה שהביא את הצוות להאמין שטראמפ שטף ניירות שקרע לחתיכות", צייצה הברמן.

ג'ניפר ג'ייקובס מסוכנות הידיעות בלומברג אישרה את הדיווח של הברמן ביום חמישי, וכינתה אותו "מדויק ב-100%", וצוות הבית הלבן מצא "ניירות/קרועים/גרוסים" שנשטפו לאסלה.

עוד כתבה בספרה, כי טראמפ המשיך להתכתב עם מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג-און גם לאחר שעזב את תפקידו.

בנוסף, הארכיון הלאומי דיווח שהוא תפס 15 קופסאות של מסמכים שטראמפ הביא עמו שלא כראוי למאר-א-לאגו בפלורידה עם סיום כהונתו. הארכיון הלאומי ביקש כעת ממשרד המשפטים לפתוח בחקירה בנושא לאחר שמצא מסמכים מאותן 15 קופסאות שעשויות להיות מסווגות. טראמפ הכחיש שגנב או לקח משהו מהבית הלבן בצורה לא חוקית.

דונלד טראמפ הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד