ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
נפצע ואיבד הכרתו

תיעוד דרמטי: הכלב של השכן הבריח את השודדים מרכב החרדי

תופעת גניבת הרכבים בשכונות מנצ'סטר החרדיות נמשכת. בתיעוד דרמטי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מהיום, נראה נהג חרדי ניצל מניסיון שוד רכבו היוקרתי, הודות למערכות הגנה מפני גניבות שהותקנו ברכבו והודות לשכנו הגוי שהניס את השודדים באמצעות כלבו האימתני שהגיח החוצה

תיעוד דרמטי: הכלב של השכן הבריח את השודדים מרכב החרדי
הכלב מבריח את השודדים צילום: מתוך מצלמת אבטחה

שוב זה קורה. כנופיית שודדי רכבים ניסתה לגנוב רכב בבעלות חרדי מחוץ לביתו במנצ'סטר שבאנגליה, בעת שזה החנה את רכבו, אלא שהפעם הניסיון לא צלח להם, מכיוון שבמקרה הנוכחי השכן הגוי יצא עם כלבו והציל את שכנו החרדי משוד.

בשכונות החרדיות במנצ'סטר מתמודדים התושבים החרדים במהלך החודשים האחרונים עם ניסיונות שוד מכוניות. לעיתים מצליחים השודדים לבצע את זממם ולעיתים נכשלים.

הגוי הציל את השכן החרדי משוד

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראית היום (חמישי) קבוצת שודדים במצלמת אבטחה, בשעה 15:22 מנסה לשדוד מחרדי את רכבו מחוץ לביתו בשכונת פרסטוויץ' במנצ'סטר. רכב השודדים נראה מתקרב עם כנופיית גנבים שמנסה לקחת ממנו את המפתחות, אך השכן גוי יצא יחד עם אשתו וכלבו והניסו משם את השודדים הגויים.

בתיעוד נראים זוג השכנים הגויים צועקים לעבר השודדים, ומוציאים את כלבם מהבית, כשהכלב מתקרב לשודדים, הללו נמלטים מהמקום. בעל הרכב החרדי נפצע קלות וקיבל טיפול ממתנדבי הצלה המקומיים.

לפי עדי ראיה, השודדים היכו את החרדי שנזקק לטיפול רפואי לאחר שאיבד את הכרתו, אך הם לא הצליחו לגנוב את הרכב כי מותקנות בו מערכות הגנה מפני גניבה.

כוחות ההצלה בזירה

תופעת גניבות רכבים מכה בחודשים האחרונים את אנשי הקהילה החרדית במנצ'סטר שבאנגליה. בתוך שבוע בלבד בחודש ינואר השנה, התרחשו שלושה מקרים של גניבת רכבים חדישים ויקרים מבעליהם החרדים.

מדובר בשודדי רכבים שמגיעים עם סכינים ומאיימים על בעל הרכב שימסור להם את המפתח, ובורחים עם הרכב החדש. בתיעוד מסרטוני האבטחה עולה כי בכל פעם אותו סיפור וככל הנראה מדובר באותם גנבים בני כנופייה אחת. שיטת הפעולה נחשפת בתיעוד, כשבעל הרכב מגיע לביתו וחונה בחצר, מגיחה מכונית ישנה שמתוכה יוצאים מספר גברים רעולי פנים, הם קופצים מול בעל הרכב עם סכינים ולפעמים באמצעות סכין קצבים, אחרי פציעה קלה מוציאים ממנו את המפתח ובורחים עם הרכב ועם רכבם.

מצלמת אבטחה שוד רכב גניבת רכבים מנצ'סטר שוד חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד