כ"ה כסלו התשפ"ה
26.12.2024
יעורר זעם

הצעה חדשה שתוביל להוזלת מחירים ברשתות השיווק

בעקבות יוקר המחייה, ברשות התחרות יוזמים הצעה חדשה להגברת התחרות בין רשתות השיווק, לפיה בסוף כל חשבונית קנייה יצוין כמה הייתם משלמים על אותו סל קניות ברשת המתחרה | הכוונה היא להרתיע את הרשתות הגדולות, שעשויות להביע התנגדות עזה

הצעה חדשה שתוביל להוזלת מחירים ברשתות השיווק
סופרמרקט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברשת התחרות מגבשים בימים אלו הצעה חדשה שתוביל להוזלת מחירים ברשתות השיווק, שצפויה לעורר כעס והתנגדות גדולה מצד הסופרים הגדולים.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', ברשות יוזמים הצעה חדשה לפיה בסוף כל חשבונית קנייה יצוין כמה הייתם משלמים על אותו סל קניות ברשת המתחרה שנמצאת באותו מתחם קניות.

מטרת התוכנית היא לנסות ולהכניס כמה שיותר תחרות, זאת בעקבות יוקר המחייה בתקופה האחרונה. בנוסך הרצון הוא להרתיע את רשתות השיווק ולגרום להם קצת לחשוש.

הרשתות צפויות להתנגד באופן נחרץ נגד המהלך שיעורר אצלם כעס רב. הרשתות לא היו רוצים כמובן לחשוף בפני הלקוחות כמה יעלות אותו הסל ברשת המתחרה.

ההצעה של רשות התחרות נמצאת כרגע בשלביה הראשונים וכעת עסוקים שם למפות את הארץ לפי מתחמי קניות שונים. אם אכן תכנס לתוקף, הצרכנים יוכלו בהחלט לדעת היכן יותר שווה לקנות.

הוזלת מחירים תחרות רשתות שיווק רשתות מזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}